Què has de saber?
Les empreses instal·ladores han de presentar mensualment una liquidació de les taxes generades a conseqüència de l’activitat d’inspecció periòdica de les instal·lacions d’equips a pressió i d’instal·lacions receptores de gasos combustibles, que hagin realitzat durant el mes anterior, amb independència de l’existència o no d’actuacions inspectores.
Les empreses instal·ladores també han de presentar, eventualment, liquidacions complementàries de regularització.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Organisme responsable
A les empreses instal·ladores
Pel que fa a la liquidació mensual, les empreses instal·ladores l’han de presentar dins dels primers 20 dies del mes següent al del període de liquidació.
Quant a les liquidacions complementàries de regularització que efectuen les empreses instal·ladores per corregir possibles dades errònies, aquestes poden presentar-se en qualsevol moment.
-
Document de liquidació de taxes d'empreses instal·ladores
[
, 71,34 KB ]
Document de liquidació de taxes d'empreses instal·ladores
0.0
Informació ComplementàriaNo hi ha taxes associades a aquest tràmit
Passos a fer
-
Primer pas
Liquidar
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil o/i certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quan i com es rep la resposta?
Quan i com es rep la resposta?
En el moment d'enviar el formulari la persona que efectuï el tràmit rebrà l'acusament de rebuda i còpia del formulari enviat.
Un cop l'Oficina de Gestió Empresarial verifiqui que la liquidació s'ha fet correctament, comunicarà a l'empresa que el tràmit ha finalitzat.