Què has de saber?
Subvencionar iniciatives de reforç de la competitivitat de les entitats integrants del Programa Catalunya Clústers que inclou les línies següents:
Línia 1. Ajuts per a projectes de reforç competitiu empresarial, relacionats, amb caràcter enunciatiu i no limitatiu, amb la cooperació, identificació i implementació de tendències, detecció i execució d’estratègies de comercialització, detecció de talent, de noves cadenes de valor, identificació d’oportunitats a nivell internacional o incorporació de nous actors, entre d’altres.
S'entén per competitivitat al conjunt d'accions que el clúster i/o les empreses fan per millorar el seu posicionament a fi de maximitzar els seus resultats i superar als seus competidors actuals i/o potencials.
Línia 2. Ajuts per a projectes d’ innovació, que incorporin l’ús de les tecnologies definides al document “Diana de tendències tecnològiques d’ACCIÓ”, que es pot trobar al web d’ACCIÓ, i que, són en el camp de la societat digital: big data, intel·ligència artificial, blockchain, núvol, ciberseguretat, connectivitat, fotònica i supercomputació; En el camp de la transformació verda: tecnologies del cicle de l’aigua, hidrogen, bateries, gestió del CO2, reciclatge i foodtech; en el camp de la resiliència industrial: robòtica, impressió 3D, vehicle elèctric i semiconductors; en el camp de la salut: bioenginyeria i salut digital.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
- Els clústers acreditats dins el marc de l’acreditació de Clústers per al període 2021-2023.
- Les empreses i agents d'entorn, amb establiment operatiu a Catalunya. Únicament podran actuar com a participants de l’ajut però no com a sol·licitants.
- No podran ser beneficiaris d’aquest les empreses individuals (autònoms)
Ser beneficiari/a de la línia d’ajuts a iniciatives de reforç de la competitivitat per a projectes de clústers 2022.
Passos a fer
-
Primer pas
sol·licitar
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
-
Segon pas
Consultar l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?
A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Amb el certificat digital es pot consultar l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta.