Què has de saber?
El Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) fomenta la contractació i la formació de persones treballadores desocupades per tal de gestionar la mediació, la intermediació, i el suport i l'acolliment als col·lectius de persones temporeres que s'adrecen als municipis de Lleida en els quals es desenvolupen les campanyes de la fruita.
El SOC subvenciona els contractes de treball d'una durada de 6 mesos a jornada completa amb accions de formació obligatòries.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte i es considerarà com a no presentada.
El termini de presentació de sol·licituds és del 20 de gener fins al 7 de febrer de 2025, ambdós inclosos.
Organisme responsable
A les administracions locals i consells comarcals de Catalunya o els seus organismes autònoms, o les entitats amb competència en matèria de polítiques actives d'ocupació, desenvolupament local i de promoció de l'ocupació, dependents o vinculades a aquelles, en l'àmbit de la intermediació sociolaboral de la Campanya agrària.
Les organitzacions professionals agràries i les organitzacions sindicals més representatives amb seu i/o activitat en el territori.
Els terminis per aportar documentació són els següents:
- Aportació de documentació requerida per l’Administració: 10 dies hàbils des de l'endemà de l'acceptació de la notificació del requeriment (no són hàbils els dissabtes, diumenges i festius declarats oficials).
- Aportació de documentació no requerida per l’Administració: en qualsevol moment del procediment.
Aquest tràmit està habilitat per poder respondre requeriments, enviar les propostes de les accions formatives i fer arribar qualsevol altre document que es generi durant la fase d’execució del projecte i la seva justificació.
En cas d'administracions públiques, l'aportació de la documentació es tramita mitjançant la plataforma EACAT.
En cas de les organitzacions empresarials i sindicals, l'aportació de documentació es tramita mitjançant aquest mateix apartat del web Tràmits gencat.
Trobareu més informació a la Guia de Prescripcions tècniques del programa disponible al web del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya.
Cal tenir un expedient de sol·licitud de subvencions en tràmit. Podeu consultar el número d’expedient a l’Àrea privada.
No s'han de pagar taxes per a aquest tràmit.
Després de l’atorgament de la subvenció, podeu utilitzar aquest tràmit d’Aportació de documentació en els següents casos:
- Presentar una sol·licitud de renúncia. La sol·licitud es pot presentar fins al dia anterior a la data d’inici del període de presentació de la justificació econòmica. Per fer-ho, cal que:
- Envieu la sol·licitud seleccionant el tipus de document “Renúncies” a l’espai del formulari on s’annexa la documentació.
- Envieu un correu electrònic a campanyaagraria.soc@gencat.cat adjuntant el rebut de registre obtingut en el tràmit d’aportació.
- L’Administració revisarà la documentació aportada i dictarà una resolució. Si heu de tornar l’import, rebreu una resolució amb una carta de pagament per fer l’ingrés. Si l'expedient es revoca i és necessari tornar l’import, podreu fer l’ingrés quan rebeu la resolució corresponent amb la carta de pagament.
- Presentar una sol·licitud de modificació:
- Envieu la sol·licitud seleccionant el tipus de document “Altres” a l’espai del formulari on s’annexa la documentació.
- Envieu un correu electrònic a campanyaagraria.soc@gencat.cat adjuntant el rebut de registre obtingut en el tràmit d’aportació.
- L’Administració revisarà la documentació aportada i dictarà una resolució. Si heu de tornar l’import, rebreu una carta de pagament amb una resolució per fer l’ingrés. Si l'expedient es revoca i és necessari tornar l’import, podreu fer l’ingrés quan rebeu la resolució amb la carta de pagament.
- Presentar un recurs a la resolució:
- Envieu el document de recurs seleccionant el tipus de document “Al·legacions” a l’espai del formulari on s’annexa la documentació.
- Envieu un correu electrònic a campanyaagraria.soc@gencat.cat adjuntant el rebut de registre obtingut en el tràmit d’aportació.
Passos a fer
-
Primer pas
Terminis
Des de 21/04/2023Aquest tràmit només es pot fer per internet. Podeu consultar el web de suport a la tramitació on trobareu la informació sobre tot el que heu de saber per fer un tràmit per Internet amb la Generalitat de Catalunya.
Si signeu el formulari d’aportació de documentació com a autònom, cal que disposeu d’un certificat digital de persona física.
Si el signeu com una persona jurídica, ho haureu de fer amb un certificat digital de representació.
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A l’Àrea Privada de Canal Empresa (amb idCAT Mòbil o/i certificat digital)
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF)
- Al portal EACAT en el cas d’entitats públiques
-
Tercer pas
Rebre resposta de l'administració
La documentació enviada s’incorpora a l’expedient i la unitat gestora l’analitza i realitza les actuacions corresponents. La resposta de l’Administració sempre serà per mitjans electrònics i variarà [...]
La documentació enviada s’incorpora a l’expedient i la unitat gestora l’analitza i realitza les actuacions corresponents. La resposta de l’Administració sempre serà per mitjans electrònics i variarà en funció de la documentació de què es tracti.