Acreditació de mentors de startups
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Acreditació de mentors de startups

Sigues el mestre dels nous emprenedors

La teva experiència fent créixer projectes empresarials pot ser molt útil als nous emprenedors. Acredita’t com a Mentor de Startup Catalonia per aportar l’assessorament necessari durant el procés que es determini des d’ACCIÓ. Aquesta relació es basa en la confiança, la professionalitat i el reconeixement de ser persones emprenedores que han passat per un procés similar de creixement empresarial.

Vols acreditar-te com a mentor de startups. Contacta'ns!

 

ACCIÓ estableix un procés d'acreditació per a totes aquelles persones interessades a col·laborar i formar part del directori de mentors de Startup Catalonia el 2019. Els mentors donen suport en la implementació dels programes d'ACCIÓ mitjançant:

  • La identificació d'actuacions clau i oportunitats de millora dels resultats de l’empresa.
  • L'establiment de metodologies per convertir les bones pràctiques identificades en bons hàbits.
  • El compliment dels objectius de creixement fixats i la seva implementació.
  • L'actuació d’enllaç entre l’empresa i els coordinadors de Startup Catalonia.

 

Vols acreditar-te com a mentor de startups. Contacta'ns!

Poden sol·licitar l'acreditació com a mentors aquells professionals que vulguin participar en els programes Startup Catalonia d’ACCIÓ que ofereix un acompanyament personalitzat i expert.

Consulta els requisits específics en el DOGC

Per sol·licitar l'acreditació cal que emplenis el Formulari de sol·licitud que trobaràs a l'apartat "Sol·licitud". Per tal de verificar el compliment dels requisits exigits s’haurà d’adjuntar al Formulari de sol·licitud d’acreditació la documentació detallada en format ZIP, així com una fotografia teva per tal que, en cas de ser acreditat, figuri al Directori de Mentors juntament amb la teva informació professional, sempre i quan no superi els 5 MB.

En el cas que la documentació superi els 5MB, tindràs 24 hores per adjuntar en una segona fase la resta de documentació necessària.

Les sol·licituds es consideraran com a degudament formalitzades en el moment que s’hagi enviat el formulari Web i tota la documentació acreditativa.

La documentació que han d’enviar tots els professionals és la següent:

  1. Currículum Vitae, que especifiqui, com a mínim, la formació i experiència.
  2. Presentar la Declaració responsable conforme es compleixen tots els requisits descrits a l’apartat 1.2 del present Annex disponible a la web d’ACCIÓ.

 

Consulta el detall de tota la documentació a presentar en el DOGC

Quins passos he de seguir?

El termini de presentació de les sol·licituds ha finalitzat.

 

 

Aquest és el llistat de mentors de startups acreditats per ACCIÓ, per categories:

Consulta el llistat de mentors de startups