S’ha iniciat el procés per cobrir una vacant temporal de Consultor/a de Coordinació de l’EEN a l’àrea d’Afers Europeus de la Secretaria Executiva d’ACCIÓ.
Missió: Donar suport a la coordinació del projecte europeu CATCIM en tots els seus àmbits, per tal de contribuir eficientment a l’assoliment dels seus objectius. Difondre a les empreses catalanes els serveis i activitats del projecte d’ACCIÓ CATCIM, com a membre de la xarxa Enterprise Europe Network.
Dependència: Líder d'Equip de Coordinació de l’EEN.
Tasques principals a realitzar
- Donar suport en les activitats del projecte europeu CATCIM com a membre de la xarxa Enterprise Europe Network, i contribuir eficientment en la gestió tècnica per l'assoliment dels seus objectius.
- Seguiment periòdic de les actuacions i indicadors d'execució de totes les unitats d'ACCIÓ que participen en el projecte (10 equips de 4 unitats diferents) i les Cambres de Comerç com a socis principals del projecte. Suport en l'organització de trobades en el marc de les fires (brokerage events, etc.).
- Donar suport en la comunicació requerida en l'àmbit del projecte europeu CATCIM, així com en altres tasques de coordinació de l'EEN.
- Elaboració d'informes mensuals i anuals.
Requisits imprescindibles
- Titulació universitària o experiència equivalent en Relacions Internacionals, Enginyeria, ADE, Economia, Dret, Ciències Polítiques, Sociologia o similar.
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana: nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
- Nivell B2 d’anglès.
- Alta capacitat d'organització i autonomia, habilitats de comunicació, polivalència, capacitat de treballar sota pressió.
Es valorarà molt favorablement
- Experiència laboral a ACCIÓ.
* La persona que ocupi aquesta plaça tindrà un contracte de substitució de durada indeterminada.
Les persones interessades, que compleixin els requisits de participació, han d’emplenar el formulari de sol·licitud.
Un cop emplenat el formulari, i abans d’enviar-lo, hi hauran d’annexar el currículum personal i una carta de motivació.
La persona escollida per cobrir la plaça haurà de presentar a l’àrea de Talent i Persones, abans de la seva contractació, els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions i formacions esmentades al currículum.
Informació sobre el procés i/o resultat: talentipersones.accio@gencat.cat indicant la referència de la vacant: ref. 2025/56.
Tens tota la documentació?
Nota: No s’acceptaran candidatures que no estiguin vinculades a una vacant concreta.
En el cas que vostè es presenti a una vacant, l’informem que L’AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT DE L’EMPRESA, ACCIÓ, és l’entitat responsable del tractament de les dades contingudes en el seu CV i facilitades per vostè a ACCIÓ amb la finalitat de valorar i gestionar la seva candidatura per a treballar a ACCIÓ, així com l’aplicació, a petició seva, de les mesures precontractuals entre vostè i ACCIÓ. També l’informem que vostè podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició enviant una comunicació a través de l’adreça postal a Passeig de gràcia, 129, CP 08008 de Barcelona, o bé enviant un correu electrònic a dades.accio@gencat.cat.
Per a més informació sobre el tractament de les seves dades, pot consultar el següent document (document .PDF).