S'ha iniciat el procés per cobrir una vacant temporal de Consultor/a d’Anàlisi i Detecció d’Oportunitats Tecnològiques a l’equip d’Anàlisis i Detecció d’Oportunitats Tecnològiques de la Secretaria Executiva.
Missió: Elaborar informes de tecnologies emergents i madures en el context de Catalunya d’ús intern i extern, amb l’objectiu de posar-los a disposició de les diferents unitats d’ACCIÓ i Oficines Exteriors, per tal de donar-los suport en la presa de decisions i ajudar-los a assolir els seus objectius. Així mateix, aquests informes tecnològics es fan públics perquè puguin accedir-hi les empreses catalanes, amb l’objectiu de què siguin coneixedores de les noves tecnologies i puguin fomentar la seva innovació.
Introduir noves tecnologies i metodologies d’anàlisi de grans quantitats i automatització de dades en l’àrea d’intel·ligència de mercat.
Dependència: Líder d'Equip d’Anàlisis i Detecció d’Oportunitats Tecnològiques.
Tasques principals a realitzar
- Elaborar informes tecnològics mitjançant el mapatge del teixit productiu de Catalunya i la identificació d’oportunitats i reptes que aporten aquestes tecnologies a les empreses catalanes.
- Tractament i cerca de dades empresarials. Consulta de BBDD externes.
- Introduir noves tecnologies i metodologies d’anàlisi de grans quantitats i automatització de dades en l’àrea d’intel·ligència de mercat.
- Presentacions públiques dels informes tecnològics o altres informes elaborats.
- Tasques de suport a l’Àrea d’Intel·ligència de Mercat d’ACCIÓ, en concret en l'àmbit d'oportunitats tecnològiques.
- Gestió de consultes i suport en projectes transversals de la Secretaria Executiva.
- Elaborar informació ad hoc per donar resposta a peticions i demandes de les diferents unitats d’ACCIÓ, assegurant-ne la qualitat i disponibilitat de les dades.
- Donar instruccions i orientació als becaris o nouvinguts de l’àrea.
- Elaboració de documents estratègics transversals, que impliquen la coordinació amb diferents equips de la Secretaria Executiva.
Requisits imprescindibles
- Titulació universitària o experiència equivalent preferentment en l'àmbit científic-tecnològic i de les ciències socials.
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana: Certificat de suficiència, nivell C de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
- Anglès B2
- Coneixement d’un altre idioma estranger amb nivell B1.
- Experiència laboral mínima de 2 anys.
- Experiència laboral mínima d’1 any en tasques d'anàlisi sectorial, tecnològic, i/o estudis de mercat. A tal efecte, només es consideraran els perfils que hagin executat tasques d'elaboració d'informes econòmics, recerca i anàlisi d'informació sectorial i/o econòmica i mapeig empresarial.
- Habilitats en presentacions en públic.
- Persona amb capacitat d’anàlisi, síntesis i autonomia. Amb una elevada capacitat d’aprenentatge, familiarització amb diferents temàtiques i recursos per a la cerca d’informació. Capacitat d’organització i flexibilitat.
Es valorarà molt favorablement
- Disposar de formació complementària com ara MBA o altres màsters o formació complementària en business analytics, big data, anàlisi i desenvolupament econòmic.
- L’experiència en l'ús d'eines d’automatització de dades (web scraping, business intelligence, IA, Python,etc.).
* La persona que ocupi aquesta plaça tindrà un contracte de substitució de durada indeterminada.
Les persones interessades, que compleixin els requisits de participació, han d’emplenar el formulari de sol·licitud.
Un cop emplenat el formulari, i abans d’enviar-lo, hi hauran d’annexar el currículum personal i una carta de motivació.
La persona escollida per cobrir la plaça haurà de presentar a l’àrea de Talent i Persones, abans de la seva contractació, els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions i formacions esmentades al currículum.
Informació sobre el procés i/o resultat: talentipersones.accio@gencat.cat indicant la referència de la vacant: ref. 2025/72.
Tens tota la documentació?
Nota: No s’acceptaran candidatures que no estiguin vinculades a una vacant concreta.
En el cas que vostè es presenti a una vacant, l’informem que L’AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT DE L’EMPRESA, ACCIÓ, és l’entitat responsable del tractament de les dades contingudes en el seu CV i facilitades per vostè a ACCIÓ amb la finalitat de valorar i gestionar la seva candidatura per a treballar a ACCIÓ, així com l’aplicació, a petició seva, de les mesures precontractuals entre vostè i ACCIÓ. També l’informem que vostè podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició enviant una comunicació a través de l’adreça postal a Passeig de gràcia, 129, CP 08008 de Barcelona, o bé enviant un correu electrònic a dades.accio@gencat.cat.
Per a més informació sobre el tractament de les seves dades, pot consultar el següent document (document .PDF).