Requisits específics
- 4t curs o Grau de Comerç Internacional, Economia, Ciències empresarials, ADE, Ciències Polítiques o similar.
- Coneixement de les eines d'ofimàtica estàndards.
- Nivell B2 d’anglès.
Tasques
Suport en la gestió dels serveis Catalonia Suppliers de la Unitat de Negoci Internacional d’ACCIÓ, canalitzant les oportunitats de negoci d'empreses estrangeres cap al teixit empresarial català:
- Identificació i filtre d'empreses catalanes segons les demandes ateses pel programa, gestió de la informació, bases de dades, directoris, reports i organització d'agendes virtuals (programa Meet the buyer).
- Suport en l’organització d’esdeveniments de l’àrea (actes de matchmaking, sessions de presentació de l’ecosistema català, actes amb socis homòlegs/clústers/associacions...).
- Suport en la programació d’esdeveniments de suport a la internacionalització al marc de fires internacionals (preparació d'agendes, organització de tours, presentacions...).
Les persones interessades, que compleixin els requisits de participació, han d’emplenar la següent sol·licitud.
Tens tota la documentació?
Consulta els requisits imprescindibles per accedir a les pràctiques
Nota: No s’acceptaran candidatures que no estiguin vinculades a una vacant concreta.
En el cas que vostè es presenti a una vacant, l’informem que L’AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT DE L’EMPRESA, ACCIÓ, és l’entitat responsable del tractament de les dades contingudes en el seu CV i facilitades per vostè a ACCIÓ amb la finalitat de valorar i gestionar la seva candidatura per a treballar a ACCIÓ, així com l’aplicació, a petició seva, de les mesures precontractuals entre vostè i ACCIÓ. També l’informem que vostè podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició enviant una comunicació a través de l’adreça postal a Passeig de gràcia, 129, CP 08008 de Barcelona, o bé enviant un correu electrònic a dades.accio@gencat.cat.
Per a més informació sobre el tractament de les seves dades, pot consultar el següent document (document .PDF).