• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'empresa catalana Boneless Grills presenta la primera barbacoa automàtica que es controla mitjançant una aplicació mòbil

L'empresa catalana Boneless Grills presenta la primera barbacoa automàtica que es controla mitjançant una aplicació mòbil

Imatge per defecte
•    L’empresa catalana llença aquesta novetat al mercat que incorpora una pantalla tàctil i control automàtic a través del mòbil.
 
•    Boneless Grills ha comptat amb el suport d’ACCIÓ a través de la seva participació al Pla Embarca d’Start-Up Catalonia.
 
•    L’empresa barcelonina ha iniciat una estratègia d’expansió cap als EUA i preveu obrir-se a altres països com Alemanya, Mèxic i Hong Kong.
 
L’empresa catalana Boneless Grills ha presentat la primera barbacoa automàtica que es controla mitjançant una aplicació mòbil. Amb seu a Barcelona, la companyia ha llençat al mercat aquesta innovadora barbacoa que incorpora una pantalla tàctil i un control automàtic que permet programar la cocció dels aliments.
 
Boneless Grills ha comptat amb el suport d’ACCIÓ a través de la participació al Pla Embarca del programa Start-Up Catalonia, des de l’acceleradora que l’agència té al Baix Llobregat. “Fa poc que hem començat amb el Pla Embarca però estem segurs que amb l’ajuda del nostre mentor aconseguirem avançar més ràpidament en termes d’eficiència, assolint els nostres objectius a curt termini”, explica Roger Guasch, CFO de Boneless Grills.
 
Les barbacoes de Boneless Grills compten amb un disseny europeu amb materials de primera qualitat i amb una tecnologia puntera que permet la possibilitat d’automatitzar tot el procés de cocció a partir d’una APP disponible per dispositius iOS i Android. “Nosaltres som els primers a nivell mundial que hem aconseguit desenvolupar aquesta tecnologia, tot i que ja existeixen aplicacions que permeten llegir la temperatura de la barbacoa, però no permeten programar-la automàticament”, comenta Guasch.
 
L’empresa ha iniciat una estratègia d’expansió cap els Estats Units i preveu obrir-se cap a altres països com Alemanya, Mèxic i Hong Kong, on ja han iniciat una sèrie de negociacions.
 
“Als EUA i a Canadà es venen més de 14 milions de barbacoes cada any, el que suposa més de 8.900 milions de dòlars de facturació, un mercat a gran escala i amb uns resultats molt interessants i golosos”, afegeix Guasch.
 
De cara aquest 2016 l’equip de Boneless Grills preveu assolir una facturació de 1,5M€, arribant a quadruplicar aquesta xifra al 2017. A més, presenten com a grans reptes d’aquest any el de millorar la penetració al segment del luxe als Estats Units i consolidar la seva estructura organitzativa, augmentant el nombre de treballadors i obrint una nova seu a Florida.
 
Els fabricants de barbacoes compten amb Wayfair y Cookstoves com a partners, ambdós distribuïdors de barbacoes als EUA i a Canadà. El passat 2015 van rebre el segon premi dels VESTA Awards de la HPBExpo dels Estats Units, els guardons més prestigiosos del sector que premien la innovació.
 
ACCIÓ és l’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya. Impulsa la millora del teixit empresarial català a través del binomi internacionalització-innovació, posant a disposició de l’empresa 36 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions que donen cobertura a més de 90 mercats. A més, assessora les empreses catalanes perquè aconsegueixin finançament, les ajuda a créixer mitjançant programes de capacitació i les orienta en matèria de clústers. També és responsable, a través de l’àrea Catalonia Trade & Investment, d’atreure inversions estrangeres a Catalunya


 

L'empresa catalana Boneless Grills presenta la primera barbacoa automàtica que es controla mitjançant una aplicació mòbil