La companyia s’especialitza en l’organització de viatges a destinacions d’Oceania per al canal B2B, és a dir, dirigits a agències i altres professionals del sector turístic, i ha decidit establir-s’hi físicament, sota el nom Signature Oceania, després d’anys de col·laborar amb socis locals
- Per a la seva expansió, Antipodes Travel ha comptat amb el suport d’ACCIÓ (Departament d’Empresa i Treball), mitjançant l’Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions a Sydney
- Fundada el 2014 a Girona, l’empresa compta actualment amb presència a Catalunya i Madrid, a banda d’aquesta nova seu a Brisbane, amb l’objectiu de seguir creixent en els propers anys
L’empresa catalana Antipodes Travel ha obert una filial a Austràlia aquest 2025. La companyia s’especialitza en l’organització de viatges a destinacions d’Oceania per al canal B2B, és a dir, dirigits a agències i altres professionals del sector turístic. Després d’anys de col·laboració amb socis locals, ara, amb l’establiment físic d’una oficina a Brisbane, se centren en oferir els seus serveis directament sobre el terreny per exercir de nexe d’unió entre els clients i la destinació dels seus viatges.
Per establir-se a Austràlia, Antipodes Travel ha comptat amb el suport del Govern, per mitjà d’ACCIÓ —l’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa del Departament d’Empresa i Treball— a través de l'Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions a Sydney.
Antipodes Travel es dedica a l’organització de viatges personalitzats per a clients de Catalunya i Espanya, principalment, tot i que es dirigeixen a tot el mercat hispanoamericà. Especialitzats en les destinacions d’Austràlia, Nova Zelanda i les Illes del Pacífic, la seva tasca principal és exercir de “punt d’unió entre les agències de viatges, els usuaris finals que representen, i els proveïdors locals”, explica Marta Casals, cofundadora de l’empresa, juntament amb Xavier Urpí. “Sempre havíem treballat amb el mercat d’Oceania, inicialment mitjançant un soci local, fins ara, que hem fet un pas més per guanyar autonomia a l’hora de gestionar el nostre negoci: és la continuació lògica d’aquest projecte, que es basarà en el creixement en els propers anys”, expliquen. La companyia s’ha establert a Oceania sota el nom Signature Oceania.
Entre els serveis que ofereixen, destaca la personalització, en un sector en què aquest valor s’aprecia especialment. “Cada viatge és diferent perquè cada persona és diferent, de manera que ajuntem el nostre coneixement profund sobre el destí amb els interessos dels clients per oferir-los una proposta feta amb ànima, cuidant cada detall”, detallen. Així, s’especialitzen en diversitat d’experiències, com ara aquelles centrades en la natura o els esports, entre d’altres.
La companyia es va fundar el 2014 a Girona de la mà de la parella que formen Marta Casals i Xavier Urpí, que ja sumaven més d’una dècada d’experiència en el sector turístic i que s’havien especialitzat en el mercat d’Oceania des d’anys enrere. A banda de Brisbane, també tenen presència a Catalunya (amb oficines centrals a Barcelona) i a Madrid, per donar cobertura als clients d’arreu de l’Estat. La companyia preveu continuar creixent i ampliar la plantilla en els propers anys. Cada any atenen centenars de viatgers provinents d’agències especialitzades.
La companyia s’ha establert a Austràlia sota el nom Signature Oceania