La companyia, que ofereix diverses solucions d’IA a entitats bancàries o asseguradores, ja compta amb més de 4.000 clients, un 40% dels quals al sud del continent americà
- Per a la seva expansió a l’Amèrica Llatina, Didit ha comptat amb el suport d’ACCIÓ (Departament d’Empresa i Treball), mitjançant les Oficines Exteriors de Comerç i Inversions a Bogotà i Buenos Aires.
L’empresa catalana Didit ha expandit la seva presència a l’Amèrica Llatina amb el tancament de nous acords a l’Argentina, l’Uruguai i Colòmbia. La companyia, que ofereix solucions basades en intel·ligència artificial per a la verificació immediata d’identitat a altres empreses com entitats bancàries o asseguradores, amplia d’aquesta manera la seva cartera de clients per sobre dels 4.000, un 40 % dels quals al sud del continent americà.
Per a l’expansió i consolidació dels seus serveis a l’Amèrica Llatina, Didit ha comptat amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball. Ho ha fet mitjançant les Oficines Exteriors de Comerç i Inversions de Catalunya a Bogotà i Buenos Aires.
Didit ofereix als seus clients una dotzena de solucions basades en intel·ligència artificial que permeten una verificació immediata de la identitat dels usuaris. Aquestes van des de la recopilació mitjançant la imatge dels documents d’identitat, fins als autovídeos (video selfies) o la comprovació AML (anti money laundering).
La companyia ha tancat recentment nous acords per incorporar la seva tecnologia a diferents empreses de l’Argentina, l’Uruguai i Colòmbia en els sectors de la banca, les assegurances o la consultoria. D’aquesta manera, Didit amplia i consolida la seva presència a l’Amèrica Llatina, on ja concentra un 40 % dels seus més de 4.000 clients.
"En adonar-nos que els nostres serveis tenien molta tirada a l’Amèrica Llatina ens interessava expandir-nos-hi i arribar a clients més grans", explica Hector Carrillo, responsable de finances (CFO) de Didit. En aquest sentit, la companyia ja planeja, de la mà d’ACCIÓ, fins a tres noves missions comercials al continent americà. Així doncs, l’empresa ha estat present al Tech Crunch de San Francisco, realitzarà una missió al Brasil i, finalment, una altra a l’Argentina, el Paraguai, l’Uruguai i Xile per seguir ampliant la seva presència a la regió.
Per a Carrillo, les claus del creixement de Didit al sud del continent americà es troben principalment en "la ràpida integració de les nostres solucions dins dels processos dels clients, que es poden fer en un parell d’hores". "Som l’única empresa del sector que ofereix de forma gratuïta la verificació del document i cobrem pels serveis més avançats però deixant que el client esculli quins necessita i només pagui per aquests", afegeix.
Didit, fundada a Barcelona l’any 2022 pels germans Alberto i Alejandro Rosas, compta actualment amb 11 treballadors. A banda de l’Amèrica Llatina, la companyia reparteix la seva facturació en un 20 % tant als Estats Units com a Europa, així com un 10 % tant a l’Àsia com a l’Àfrica.
Didit ofereix als seus clients una dotzena de solucions basades en intel·ligència artificial que permeten una verificació immediata de la identitat dels usuaris