ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'aposta per treballadors formats i motivats

Casos d'empresa   DIBOSCH

Líder en el sector de la neteja professional, Dibosch factura més de 4 milions d'euros l'any i distribueix al mercat més de 800 referències de marques d'higiene. El 50% dels seus clients són empreses de l'hostaleria i la restauració.

Per atendre els seus clients, Dibosch ofereix productes de gran qualitat satisfent les comandes en menys de 48 hores i cada any organitza una jornada de portes obertes on ensenyen nous sistemes d'higiene industrial.

Idees Força

"Els fonaments bàsics són una empresa que guanyi diners i que reinverteixi, una empresa que tingui projecció constant de creixement qualitatiu i quantitatiu i també, una empresa que destaqui pels seus recursos humans."

"Per augmentar la cartera de clients organitzem cada any una jornada de portes obertes on ensenyem nous sistemes d’higiene industrial."

"Apostem per innovar, per tenir productes diferencials i tenir proveïdors que ens ajudin a créixer, que facin R+D i que ens ensenyin."

"Continuem creixent hi hagi o no crisi. S'ha de saber veure quina és la situació, quina és l’estratègia i com arribar-hi i per això bàsicament la nostra qüestió està en continuar apostant, formant, motivant els nostres venedors, els nostres professionals de postvenda i el nostre equip."