Casos d'empresa Áreas
Xavier Torrents, director d'Innnovació d'Áreas, té clar que innovar ha de ser el pa de cada dia, i mai millor dit, en un context gastronòmic actual on el pa, per exemple, s'enduu bona part de les mirades. I és que a Áreas, la innovació és un factor fonamental per la competitivitat i és clau a l'hora de dissenyar i conceptualitzar nous productes, nous projectes, noves marques, nous layouts i nous sistemes de venta.
Esmorzars d'Innovació d'ACCIÓ t'ofereixen cada dos mesos sessions pràctiques per reflexionar sobre la capacitat d'innovació de la teva empresa. Apunta-t'hi!
Idees Força
En un mercat on prima la rapidesa, cal apostar per la innovació de processos i buscar noves vivències per al consumidor.
Cinc factors que garanteixen l'èxit: la diferenciació en el preu, la diferenciació en el producte, la millora de l'experiència del consumidor a l'establiment, l'ampliació de les ocasions de consum, i una comunicació que reforci l'enfocament estratègic.
El consumidor, en definitiva, busca especialització, rapidesa i notorietat.
Áreas aposta per productes frescos, saludables i de proximitat.
El pa està de moda: avui parlar de pa, presentat amb tanta varietat, és parlar d'innovació.