Casos d'empresa Simorra
Per a Simorra, innovar és plantejar i presentar nous productes sense perdre l'essència del que ha estat la firma durant tants anys.
És fer un exercici constant d'autocrítica perquè tot allò que no sigui adaptar-se contínuament a les necessitats del consumidor és estar equivocat.
Idees Força
"A causa de la transformació que ha sofert el mercat de la moda, tant en l'acte mateix de la compra com en la relació qualitat-preu, vam haver de reestructurar tota la nostra oferta, des del punt de vista de producte i dels canals de distribució. Calia reinventar-se i buscar noves oportunitats de negoci".
"Fruit d'això, estem comprovant que les oportunitats de negoci s'estan materialitzant de mica en mica: estem ultimant joint ventures amb empreses xineses per obrir en aquest país fins a 40 botigues en els propers 3 anys. També hem apostat per recuperar la nostra presència en les botigues multimarca i hem desenvolupat un nou concepte de corners i de shopping shops per als grans magatzems a tot el món".
"Estem treballant en una nova marca que no perdi els valors de la Simorra pel que fa a la qualitat, el rigor i la resta dels processos, que aportarà els preus fonamentals per al futur creixement de la companyia i permetrà captar un públic més jove".