ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Oportunitats de negoci vinculades al tèxtil i la moda

Geòrgia

Geòrgia

Tèxtil i moda


Diverses oportunitats en productes acabats de tèxtil

Oportunitats en diversos tipus de productes de tèxtil que les empreses catalanes puguin oferir, especialment peces i accessoris.

Desplegar més opcions de Diverses oportunitats en productes acabats de tèxtil

Els productes de tèxtil que més es necessiten són peces i complements (accessoris), de vestir, inclosos els de punt; altres articles tèxtils confeccionats; jocs; robavellaire i draps; buata, feltre i tela sense teixir; filats especials; cordills, cordes i cordams; articles de corderia.

Amagar més opcions de Diverses oportunitats en productes acabats de tèxtil
Corea del Sud

Corea del Sud

Tèxtil i moda


Productes per a nadons

Possibles productes de mobles o cotxets prèmium. També hi ha interès en productes diaris de nadó com gots, plats o productes de bany, entre d'altres.

Desplegar més opcions de Productes per a nadons

Els productes prèmium per a nadons, com els cotxets, cadires i llits, tenen un preu més alt. Això es deu a un augment del nombre de famílies amb un sol fill i a un alt interès en la salut i el respecte pel medi ambient, fets que porten a una concentració del consum de productes prèmium per a nadons.
Segons les indústries relacionades, la mida del mercat de productes per a nadons el 2020 va superar els 4.000 milions de wons. Gairebé es va duplicar respecte als 2.400 milions de 2015. Sobretot, les expectatives d'un mercat nou estan augmentant per la diversificació de productes per a nens, els preus alts, els productes d'alta gamma i els patrons de consum canviants i més ecològics. La sostenibilitat i l'ecologia ara es tornen essencials.

Amagar més opcions de Productes per a nadons
Uzbekistan

Uzbekistan

Tèxtil i moda


L’Uzbekistan prioritza la modernització d'indústries tèxtils

És un sector amb la quota del 3,8% del PIB, sent el sisè país més gran productor de cotó (també de seda i llana) del món, amb més de 3,5 milions de tones de cotó i 1,1 milions de tones de fibra de cotó a l'any.

Desplegar més opcions de L’Uzbekistan prioritza la modernització d'indústries tèxtils

El nivell de transformació local de cotó és encara baix, amb la qual cosa el govern prioritza la modernització de la indústria tèxtil amb l'objectiu de reduir l'exportació de cotó com a matèria primera i augmentar la producció i l’exportació de productes de cotó semiacabats i acabats. Actualment la qualitat de productes tèxtils no és prou alta i hi ha interès en maquinària, productes químics d'acabat, tecnologies.

Amagar més opcions de L’Uzbekistan prioritza la modernització d'indústries tèxtils
Estats Units

Estats Units

Tèxtil i moda


US Fashion Consulting

Una estratègia ben definida és clau per a introduir-se als EUA. El nou servei US Fashion Consulting assessora les empreses i marques catalanes per definir aquesta estratègia (de llançament o expansió), tenint en compte aspectes clau.

Desplegar més opcions de US Fashion Consulting

Les oportunitats estan presents en segments que van des de la moda tradicional d'home, dona i nens fins a sectors especialitzats com el del bany, les sabates i els complements. El concepte athleisure (roba casual d'esport per a ús general) s'ha convertit en una línia més, ja no és només una tendència. És necessari tant analitzar els sectors de venda minorista a través dels canals tradicionals i assistir a les fires i mercats dels edificis comercials de moltes grans ciutats dels EUA com entendre els nous sistemes de venda per canals digitals i el mercat web, que obren noves oportunitats per a les empreses catalanes.

Amagar més opcions de US Fashion Consulting

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Tèxtil i moda: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial