ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

FEDE i Picvisa, com millorar les exportacions a través dels canals digitals

Casos d'empresa   Mònica Grau (FEDE) i Joan Manel Casamitjana (Picvisa)

Les empreses catalanes FEDE i Picvisa són dos bons exemples d’empreses internacionalitzades i que treballen per millorar la seva presència al món de manera on-line. Totes dues han participat en el servei Internacional eTrade d’ACCIÓ.

Les empreses FEDE i Picvisa han afrontat recentment un nou procés de millora dels seus canals digitals per seguir amb pas ferm cap a la internacionalització. Per un costat, FEDE, una empresa especialitzada en la fabricació i venda d’interruptors i il·luminació de luxe, ha redissenyat la seva estratègia internacional a partir del sotrac de la covid-19. “El 2020 hem baixat les vendes un 60%. Ara els canals digitals prenen tot el protagonisme perquè abans anàvem a 10 fires anuals”, explica Mònica Grau, sales and marketing manager.

Per la seva banda, Picvisa, ha reorganitzat la seva presència internacional prioritzant països i canals digitals. Es tracta d’una empresa tecnològica que utilitza la robòtica i la intel·ligència artificial per facilitar la separació de residus i la millora del procés de reciclatge. “Volíem aterrar les idees dels diferents països que teníem i intentar crear un rànquing de 7 o 8 països”, apunta el seu CEO Joan Manel Casamitjana.

Totes dues empreses han participat al servei d’ACCIÓ International eTrade, una iniciativa basada en la formació i l’assessorament per ajudar a les pimes exportadores a fer-ho a través dels canals digitals. Ara, a més, les empreses poden accedir al servei a través dels Cupons. Descobreix-los!

Serveis relacionats

Cupons International eTrade

Defineix una nova estratègia digital internacional

International eTrade

Aprofita els canals digitals per vendre a tot el món