Casos d'empresa KID'S CLUSTERS, Andreu Alimentació i Eolos
Una vegada més, la Setmana de la Internacionalització ha servit per apropar empreses i directors i consultors internacionals d’ACCIÓ per ajudar-les a traçar noves oportunitats de negoci al món.
La pandèmia de la Covid-19, les tensions geopolítiques o la inflació són alguns dels grans reptes que les empreses amb vocació internacional han d’afrontar a diari. En un moment així, és indispensable comptar amb suport expert per rebre totes les respostes que necessites per realitzar amb èxit les teves operacions a l’exterior.
Aquest és un dels objectius de la Setmana de la Internacionalització. De fet, durant aquests dies es van realitzar més de 350 reunions entre empreses i directors i consultors internacionals d’ACCIÓ amb l’objectiu de resoldre dubtes dels seus projectes al món i ajudar-les a explorar noves oportunitats de negoci.
En el marc de la Jornada central de la Setmana, hem parlat amb Anna López, Cluster Manager del KID’S CLUSTER, amb Oriol Andreu, responsable comercial d’Andreu Alimentació i amb Sergi Roma, Business Developer a Eolos perquè ens expliquessin les seves inquietuds i tot el que han pogut extreure d’aquestes reunions. A més, Geneviève Abbott i Christophe Arnoul, responsables de les Oficines Exteriors a Montreal i París, respectivament, ens expliquen què preocupa a les empreses catalanes. No et perdis el vídeo!