Casos d'empresa Gideon Pridor, VP Marketing de TravelPerk
TravelPerk, una startup global nascuda a Barcelona, ha desenvolupat una plataforma online que permet gestionar els viatges de negocis amb pocs clics. En un any ha obtingut dues rondes de finançament que sumen 55 milions d’euros.
L’israelià Gideon Pridor ha viscut i treballat a Tel Aviv, Boston i Barcelona, tres hubs mundials per a startups, i assegura que la capital catalana és un pol d’atracció de talent internacional que està en plena ebullició. L’empresa on treballa com a VP Marketing, TravelPerk, és una startup fundada a Barcelona amb un negoci global i disruptiu: són el Booking per a empreses, l’agència online per als viatges de feina.
Nascuda el 2015, en molt poc temps ha crescut enormement, i més ho farà amb les darreres injeccions de capital del 2018. Dues rondes de finançament els han impulsat amb 55 milions d’euros per escalar el negoci i obrir noves oficines a Europa. En aquesta entrevista, Pridor explica per què els inversors segueixen confiant en el seu model de negoci i quins avantatges ha trobat TravelPerk a l’hora d’operar des de Barcelona.