ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Exportar serveis turístics amb valor afegit

Casos d'empresa   Grup Serhs

El que va néixer el 1975 com una cooperativa avui s'ha convertit en un dels principals proveïdors de serveis turístics en tot el món amb projectes a Rússia, el Marroc i el Brasil.

Aquest creixement internacional ha estat gràcies a l'experiència adquirida per detectar les oportunitats de negoci i saber oferir un producte diferenciat segons el país, i així, crear valor afegit.

Mostra d'això és l'ús de la innovació i les noves tecnologies a l'hora de prestar serveis i reformular les relacions entre el client i el proveïdor.

17/01/2011

Idees Força

Adaptar els serveis segons les característiques de cada zona i per crear valor afegit. Això passa per una bona tria del país i del soci autòcton.

Oferir un ampli ventall de serveis integrals i establir una relació de partnership entre el proveïdor i el client.

La innovació i les noves tecnologies són cabdals per oferir serveis diferenciats i de qualitat.

Cal immergir als treballadors i socis en una organització horitzontal per aconseguir major rendiment i motivació.