ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'empatia per fer negocis a França

Idees d'experts   Francesc Díaz

França és, per proximitat, el mercat natural de les empreses catalanes que volen començar l'experiència internacionalitzadora.

Francesc Díaz, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a París, repassa les principals característiques d'un mercat que, tot i ser proper, cal conèixer amb detall per reeixir-hi.

Conèixer l'idioma i tenir una actitud empàtica per entendre les necessitats del client francès, són aspectes a tenir molt en compte.

29/05/2012

Idees Força

Cal situar la venda en un context de projecte a llarg termini.

Dominar l'idioma és molt important. També l'empatia, posar-se al lloc de l'altre, entendre les seves necessitats i ser capaç d'adaptar-s'hi.

El mercat francès és molt exigent, cal ser proactiu i aportar innovació.

La forma de negociar ha canviat els darrers anys, ara hi ha més grups empresarials.

Pàgines relacionades