ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Colòmbia fa de hub per a la regió andina i és un bon punt per atacar els mercats de Llatinoamèrica

Idees d'experts   Frederic Subirats

El director de l'Oficina Exterior de Catalunya a Bogotà, Frederic Subirats, explica en aquesta entrevista que Colòmbia és un mercat que es troba actualment en una fase de transformació productiva i demanda tecnologia.

La seva situació geogràfica és estratègica per abastar diferents mercats de Llatinoamèrica.

20/03/2017

Idees Força

Colòmbia viu actualment una fase de transformació productiva i demanda tecnologia, fet que és una oportunitat per a les empreses catalanes de béns d’equip, de materials i d’electrònica que poden afegir valor al producte final colombià.

Actualment hi ha unes 140 empreses catalanes radicades a Colòmbia, país que actua de hub per a la regió andina i és un bon punt per arribar als altres mercats de Llatinoamèrica. És la quarta economia més important de la regió.

Les companyies catalanes demanden sobretot a l’oficina d’ACCIÓ a Bogotà la recerca de recursos humans per trobar perfils comercials i el servei de plataforma empresarial.

Pàgines relacionades