• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

"Per vendre a la Xina, cal produir per a la Xina"

Idees d'experts   Madrona Marcet

Madrona Marcet, directora de l'Oficina exterior d'ACCIÓ a Hong Kong, reflexiona sobre l'actualitat del mercat xinès, que no para de créixer. Ens dóna tres idees que cal tenir presents en l'aposta pel país asiàtic: un enorme volum de potencials consumidors, el mercat més gran del món en el sector de la construcció, i les claus per assolir resultats.
25/01/2012

Idees Força

La Xina té un enorme potencial de consumidors, amb 1.300 milions d’habitants. El creixent poder adquisitiu fa augmentar la demanda tant de productes massius com d’articles de caire més exclusiu.

El sector de la construcció a la Xina és una gran oportunitat. No en va, és el mercat més important del món en aquest sector.

Per superar les barreres inicials és molt important tenir un soci local amb qui treballar de manera conjunta i proactiva.

Per vendre a la Xina cal estar disposat a adaptar la qualitat del producte al mercat local.