La cursa per esdevenir el número 1
Amb un mercat de 1.382 milions de consumidors, la Xina és la segona economia del món després dels Estats Units. El país es troba en ple procés de transformació per passar del Made in China al Innovated in China. En els propers anys, es preveu que la inversió xinesa en R+D superarà la de la Unió Europea i dels Estats Units, i es convertirà en el número 1 del món.
La Xina és un dels mercats més lucratius per a la indústria del joc. Els jocs mòbils ocupen la major quota de mercat, però una de les principals raons del creixement de la indústria del joc a la Xina és la creixent popularitat dels eSports.
Desplegar més opcions de Conquerint el món virtual: La Xina, destinació clau per als videojocsEsdeveniments com ChinaJoy (l'exposició de gaming més gran del país i la tercera més gran del món), iniciatives com Cyberport (parc empresarial tecnològic dedicat entre d'altres als eSports) o l'establiment del primer institut nacional de la indústria dels videojocs a la Xina posen en relleu el sector. Els principals actors del mercat adopten estratègies com ara innovació de productes, innovació de serveis, fusions i adquisicions per competir i augmentar l'abast del mercat. Empreses capaces d'oferir creativitat i disseny; optimitzacions de contingut i rendiment dels jocs; optimitzacions de dispositius per a jocs al núvol, jocs AR/VR, jocs 5G i altres tecnologies innovadores rellevants poden tenir oportunitats de negoci al mercat xinès.
Amagar més opcions de Conquerint el món virtual: La Xina, destinació clau per als videojocs