ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Reinventar la publicitat a les xarxes socials

Casos d'empresa   Adman Media | Inveready

Adman Media és un start-up català que ha desenvolupat una innovadora plataforma de publicitat a través de les xarxes socials. Josep Mª Echarri, soci fundador d'Inveready, explica els motius que van portar la seva companyia a invertir en el projecte quan encara no tenia vendes. Dos anys després, el valor de la companyia s'ha multiplicat per 10.

Idees Força

El sector del social media creix molt ràpidament.

L’audiència potencial és de 160 milions de consumidors a nivell global.

El projecte en si era novedós dins del sector. No estava copiant un altre projecte anterior que liderés un altre mercat.

L’equip que lidera el projecte aporta un valor professional incontestable.

La valoració de l’empresa era ajustada a la realitat del moment i a la projecció d’ingressos.

Perfil digital

Pàgines relacionades