Què has de saber?
Ajuts destinats a la a la realització de projectes Singulars Institucionals que possibilitin la generació de recerca d'excel·lència, l'atracció del talent i el desenvolupament d'activitats de transferència de coneixement i valorització, mitjançant la construcció, l'adquisició, l'habilitació, rehabilitació o l'ampliació substancial d'edificacions per a infraestructures d'R+D+I.
Només podeu fer aquest tràmit per internet
Termini presentació sol·licituds: des de l'11 de desembre de 2024 fins al 12 de febrer de 2025 a les 14.00 hores (hora local de Barcelona)
Contacte:
- Albert Casas
Correu electrònic: albert.casas@gencat.cat
Per més informació i documentació accediu a Ajuts Singulars Institucionals 2024.
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
Aquesta convocatòria s’adreça a universitats del sistema universitari de Catalunya, els centres de recerca, parc científics i tecnològics, i totes aquelles institucions sense finalitat de lucre, tant de titularitat pública com privada, que tinguin com a activitat principal la recerca i la innovació, o que tinguin la consideració d’agents del sistema de recerca, desenvolupament i innovació.
Termini presentació sol·licituds: des de l'11 de desembre de 2024 fins al 12 de febrer de 2025 a les 14.00 hores (hora local de Barcelona)
- Formulari identificatiu Singulars.
- Declaracions responsables de la convocatòria Singulars 2024, segons model normalitzat AGAUR.
- Memòria descriptiva detallada del projecte, segons model normalitzat AGAUR.
- Delaració altres ajuts, segons model normalitzat AGAUR.
- Certificat conforme l'entitat beneficiària disposa de la tresoreria necessària per poder assumir el pagament de la despesa imputable al projecte i que generarà el dret a rebre el cofinançament FEDER.
- Document de formalització del cofinançament privat, en cas que es faci constar a la memòria.
Les entitats beneficiàries han de complir els requisits establerts al punt 4.1 de les Bases Reguladores.
En el moment de presentar la sol·licitud, els projectes no poden haver finalitzat materialment o haver estat executat íntegrament.
L’acreditació dels requisits s’ha de fer mitjançant la corresponent declaració acreditativa o declaració responsable que s’incorpora al formulari identificatiu de la sol·licitud i a l’aplicació SIFECAT2127.
Passos a fer
-
Primer pas
Alta SIFECAT21-27
Crear una operació (sol·licitud) a l’aplicació SIFECAT2127. Un cop completat els camps seleccioneu “Alta” i SIFECAT2127 assignarà un Codi d’operació per a la vostra sol·licitud.
Terminis
De l'11/12/2024 al 12/02/2025Crear una operació (sol·licitud) a l’aplicació SIFECAT2127. Un cop completat els camps seleccioneu “Alta” i SIFECAT2127 assignarà un Codi d’operació per a la vostra sol·licitud.
Per a més informació, es recomana seguir els passos detallats per la presentació establert a la Guia de presentació de sol·licituds.
-
Segon pas
Formulari identificatiu Singulars
Emplenar i fer l'enviament telemàtic del Formulari identificatiu Singulars, que inclou la següent documentació/informació:
Emplenar i fer l'enviament telemàtic del Formulari identificatiu Singulars, que inclou la següent documentació/informació:
- Haureu d’incloure el Codi operació que us hagi assignat l’Aplicació SIFECAT2127 per a la vostra sol·licitud.
- Informar de les dades requerides en el formulari i dades de contacte de l’entitat sol·licitant i Representant legal.
- Adjuntar el document de declaracions responsables AGAUR de la convocatòria Singulars 2024 d’acord al model normalitzat AGAUR.
Important: cal descarregar l’acusament de rebuda de presentació del formulari identificatiu AGAUR.
Per a més informació, es recomana seguir els passos detallats per la presentació establert a la Guia de presentació de sol·licituds.
-
Tercer pas
Emplenar i presentar operació a SIFECAT
Un cop s’hagi fet l’enviament telemàtic del Formulari identificatiu AGAUR, cal finalitzar el procediment de sol·licitud de l’ajuda a través de l’aplicació SIFECAT2127. La documentació obligatòria a [...]
Un cop s’hagi fet l’enviament telemàtic del Formulari identificatiu AGAUR, cal finalitzar el procediment de sol·licitud de l’ajuda a través de l’aplicació SIFECAT2127. La documentació obligatòria a adjuntar és:
- Memòria descriptiva detallada del projecte, segons model normalitzat AGAUR.
- Acusament de rebuda de presentació del formulari identificatiu Singulars, segons tràmit normalitzat.
- Declaració responsable sobre si s'han demanat o s'han obtingut altres ajuts públics o privats per a la mateixa activitat i, en cas que n'hi hagi, fer-hi constar la relació detallada dels ajuts on consti l'entitat concedent i la quantitat sol·licitada o obtinguda. Cal utilitzar el model normalitzat AGAUR.
- Declaració d'altres ajuts, segons model normalitzat AGAUR.
- Certificat conforme l'entitat beneficiària disposa de la tresoreria necessària per poder assumir el pagament de la despesa imputable al projecte i que generarà el dret a rebre el cofinançament FEDER.
- Document de formalització del cofinançament privat, en cas que es faci constar a la memòria.
Per a més informació, es recomana seguir els passos detallats per la presentació establert a la Guia de presentació de sol·licituds.

