Què has de saber?
Les resolucions dictades en els procediments sancionadors en matèria d’espectacles públics i activitats recreatives es poden impugnar en alçada de la forma següent:
- Les resolucions dictades pels directors dels serveis territorials d’Interior, davant el director o directora general d’Administració de Seguretat.
- Les resolucions dictades pel director o directora general d’Administració de Seguretat, davant el secretari o secretària general del Departament d’Interior.
Aquest tràmit només es pot fer presencialment si ets un particular.
Els autònoms, professionals, empreses, entitats i altres col·lectius han de fer el tràmit per internet. La documentació que aportin per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
A les persones físiques o jurídiques que han rebut una resolució sancionadora en un procediment sancionador en matèria d’espectacles públics i activitats recreatives i no han reconegut la seva responsabilitat durant el procediment.
Un mes a comptar de l’endemà de la notificació de la resolució sancionadora que s’impugna.
Documentació acreditativa de la representació, si s’escau. No cal que l’aportis si ets el representant i estàs inscrit al Registre electrònic de representació (Representa).
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Presentar
Aquest tràmit només el pots fer presencialment si ets un particular sol·licitant cita prèvia.
Els autònoms, professionals, empreses, entitats i altres col·lectius han de fer el tràmit per internet.
Quan enviïs el formulari t'has d'identificar amb l'idCAT Mòbil o amb un certificat digital de persona física, persona jurídica i/o persona vinculada.
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
Pots consultar l’estat del tràmit:
Pots consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil i/o certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
L’òrgan del Departament d’Interior competent per resoldre el recurs d’alçada dictarà una resolució que posarà fi a la via administrativa.
L’òrgan del Departament d’Interior competent per resoldre el recurs d’alçada dictarà una resolució que posarà fi a la via administrativa.
El termini màxim per dictar i notificar la resolució del recurs és de 3 mesos. Si transcorregut aquest termini no s’ha dictat cap resolució, el recurs es pot entendre desestimat.
Com es rep la resposta?
Els autònoms, professionals, empreses i altres col·lectius rebran una notificació electrònica. Poden accedir-ne al contingut a través del servei e-NOTUM.
Si ets un particular, rebràs la notificació a l'adreça postal que consta en el formulari de sol·licitud. També podràs accedir a la notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.