Què has de saber?
Ajuts de mobilitat de persones investigadores per desenvolupar projectes de recerca aplicada orientats a la transferència tecnològica (Tecniospring INDUSTRY).
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
Poden ser beneficiàries dels ajuts les entitats següents:
- Les empreses amb establiment operatiu a Catalunya. S'entén com a empresa aquella entitat constituïda segons alguna de les formes jurídiques següents: societat de responsabilitat limitada, societat anònima, societat laboral i societat cooperativa.
- Els desenvolupadors de tecnologia acreditats TECNIO
- Els centres tecnològics catalans (EURECAT i LEITAT)
09:00 hores del dia 1 d’abril de 2021 fins a les 14:00 hores del dia 15 de juny de 2021
- Per a les dues modalitats de mobilitat (A i B), en cas de realitzar una estada curta, carta de compromís de l’entitat o empresa on la persona investigadora realitzarà l’estada curta, amb la menció “la nostra organització acollirà [nom de la persona investigadora] durant [número] mesos”, degudament signada pel representant legal i datada de 2021
- En la modalitat A, addicionalment, carta de compromís de l’entitat d’acollida a l’estranger, amb la menció “la nostra organització acollirà [nom de la persona investigadora] durant un any per a la implementació del projecte [nom del projecte] en el marc del programa Tecniospring INDUSTRY”, degudament signada pel representant legal i datada de 2021
- Còpia de l'últim contracte laboral de la persona investigadora a contractar, contracte laboral vigent o informe de vida laboral expedit per la Seguretat Social del mes anterior a la data de presentació de la sol·licitud.
El projecte haurà de ser de recerca aplicada i/o transferència tecnològica i s'haurà de circumscriure en una o diverses tecnologies facilitadores transversals i en un o diversos àmbits sectorials identificats en l'estratègia RIS3CAT.
Les persones investigadores a contractar hauran de complir al menys un dels requisits següents en la data límit de tancament de la convocatòria:
- estar en possessió del títol de doctor/a i tenir 2 anys d'experiència addicional en recerca a temps complert (o l'equivalent a temps parcial) després d'obtenir el títol de doctor/a
- tenir com a mínim 6 anys d'experiència en recerca a temps complert (o l'equivalent a temps parcial) després d'haver obtingut el títol acadèmic que donaria accés als estudis de doctorat.
A més, s’aplicaran les regles de mobilitat següents:
- Mobilitat A: La persona investigadora no pot haver residit o haver realitzat la seva activitat principal (laboral, estudis) en el país de l'entitat d'acollida a l'estranger durant més de 12 mesos en els 3 anys immediatament anteriors a la data de tancament de la convocatòria.
- Mobilitat B: La persona investigadora no pot haver residit o haver realitzat la seva activitat principal (treball, estudis) a Espanya durant més de 12 mesos en els 3 anys immediatament anteriors al tancament de la convocatòria.
Passos a fer
-
Primer pas
sol·licitar
Terminis
Del 01/04/2021 al 15/06/2021AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
-
Segon pas
Consultar l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A l’Àrea privada (amb certificat digital).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
En fer la sol·licitud, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits gencat.Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?
A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Per accedir a la vostre carpeta i consultar el requeriment heu de disposar de certificat digital. El requeriment també estarà publicat al Tauler Electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. En el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació de la notificació al Tauler electrònic, l’entitat haurà de presentar tota la documentació que es requereix, sinó ho fa s’entendrà que desisteix la seva petició.
Quin és el termini per rebre la resolució d’atorgament?
El termini màxim per emetre la resolució i notificar-la serà de sis mesos a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En el cas que l’òrgan competent no dicti i notifiqui la resolució en el termini de sis mesos esmentat, s’entendrà que la sol·licitud s’ha desestimat d’acord amb l’article 54.2.e) de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
La resolució, amb indicació de la quantia de l'ajut atorgat es publicarà al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. https://tauler.seu.cat/inici.do?idens=1 sens perjudici que pugui utilitzar addicionalment altres mitjans electrònics. Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.
Contra la resolució de concessió o de denegació dels ajuts, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs potestatiu de reposició davant el/la conseller/a delegat/da d’ACCIÓ en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la seva notificació, d’acord amb el preveuen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; o directament recurs contenciós administratiu davant la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el termini de dos mesos, a comptar de l’endemà de la seva notificació, de conformitat amb l’article 46 i l’article 10 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.