Què has de saber?
Ajuts dels cupons a la competitivitat empresarial.
La 2a convocatòria 2021 dels Cupons a la Indústria 4.0 és oberta fins al 5 de novembre. No obstant això, t'informem que en aquests moments el volum de sol·licituds ja supera el pressupost disponible assignat a aquesta 2a convocatòria.
La segona convocatòria d'Ajuts de cupons a la competitivitat empresarial únicament va destinat a la línia de cupons indústria 4.0
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Terminis: De les 9:00 hores de l’endemà de la publicació de la Resolució al DOGC fins a les 14:00 hores del dia 5 de novembre de 2021 o fins l’exhauriment de la dotació pressupostària dels ajuts.
Cupons en Innovació i Estratègia:
Petites o mitjanes empreses amb establiment operatiu a Catalunya i amb com a mínim 2 anys de vida a data de publicació de la convocatòria, comptats a partir de la data d’inscripció de l’empresa al Registre Mercantil (o registre anàleg) o la data d’alta censal a Hisenda (model 036) en el cas d’empresaris individuals.
Cupons a la Indústria 4.0: (2a. Convocatòria)
Petites o mitjanes empreses amb establiment operatiu a Catalunya i amb com a mínim 2 anys de vida en data de publicació de la convocatòria, comptats a partir de la data d’inscripció de l’empresa al Registre Mercantil (o registre anàleg) o la data d’alta censal a Hisenda (model 036) en el cas d’empresaris individuals.
Cupons a la Internacionalització
Petites o mitjanes empreses amb establiment operatiu a Catalunya que:
- No tinguin un volum d'exportacions superior al 25% del total de la seva facturació en el darrer exercici tancat.
- Acreditin una facturació mínima de 100.000,00 euros en el darrer exercici tancat.
Cupons International eTrade
Petites o mitjanes empreses amb establiment operatiu a Catalunya, i que hauran de complir els requisits següents:
- Acreditar una facturació mínima de 100.000,00 euros en el darrer exercici tancat.
- Disposar de la pàgina web en anglès.
- Disposar d'un pla de promoció internacional, que haurà d'incloure els següents estadis: selecció de producte/servei a internacionalitzar, preselecció de països, selecció de països, selecció de canal de distribució, llistat de potencials clients.
-
Passos a fer
-
Primer pas
Adjuntar documentació