Què has de saber?
Els alumnes d’activitats de formació de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, abans de l’inici del curs en el qual han estat admesos, poden optar a una plaça d’allotjament a la residència que l’Institut té en les seves instal·lacions.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aportis per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
A les persones admeses en alguna de les activitats de formació de l’Institut que per motius justificats necessitin disposar d’una plaça d’allotjament a la residència d’alumnes.
El període de presentació de sol·licituds és de l’1 de setembre al 20 de juliol, un cop l’alumne/a conegui l’admissió a l’activitat de formació i fins a 2 dies hàbils abans de l’inici de l’activitat. Entre el 21 de juliol i el 31 d’agost no s’atendran peticions.
L’Institut pot demanar la documentació necessària que acrediti el compliment dels criteris d’adjudicació al·legats per l’alumne.
Si sou aspirant a mosso d’esquadra o a policial local, atesa la limitació de places, només podeu sol·licitar allotjament en una habitació doble o triple. No podeu demanar habitació individual. A més, heu de fer constar en el formulari de sol·licitud els criteris d’adjudicació següents:
- Nombre de persones sense ingressos que estiguin al vostre càrrec (si en teniu) indicant el vincle de consanguinitat o afinitat.
- Lloc de la residència habitual.
- Altres circumstàncies que us gravin econòmicament i que es puguin considerar per a l’estada a la residència de l’Institut.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit. No obstant això, la prestació del servei d’allotjament a la residència sí que té fixats uns preus públics al web de l'ISPC, d’acord amb l’Ordre INT/306/2002, de 14 d’agost.
- Únicament s’atenen peticions mitjançant la sol·licitud formalitzada d’aquest tràmit. No es pot fer cap reserva d’allotjament per correu electrònic ni per telèfon.
- S’accepta una sola petició per curs o activitat formativa en què participa l’alumne/a, on ha d’especificar el període o períodes concrets d’allotjament.
- L’Institut carregarà en el compte corrent o llibreta de l’usuari els rebuts corresponents als serveis d’allotjament a la residència.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar el servei d'allotjament
Aquest tràmit es pot fer per internet amb certificat digital o amb idCAT Mòbil.
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
Pots consultar l'estat del tràmit
Pots consultar l'estat del tràmit
- A l’apartat Àrea Privada (amb idCAT Mòbil o certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- A qualsevol Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), si ets un particular
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quan rebré la resposta?
Quan rebré la resposta?
En el termini màxim de 3 mesos, a comptar de la presentació de la sol·licitud.
Si no reps cap resposta en aquest termini, pots considerar que hem rebutjat la teva sol·licitud.
Com rebré la resposta?
Rebràs un correu electrònic amb l’enllaç a la notificació. Pots accedir-hi a través de l’Àrea privada.
Podré presentar un recurs?
Hi pots presentar un recurs en el termini d’1 mes des de l’endemà d’haver rebut la notificació.