Què has de saber?
Els actes inscriptibles en el Registre de col·legis professionals són objecte de certificació.
- Aquest tràmit només el podeu fer presencialment si sou un particular.
Els autònoms, professionals, empreses, entitats i altres col·lectius heu de tramitar per internet amb certificat digital. La documentació que aporteu fora d’aquest canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
- Si el que desitgeu és conèixer la informació inscrita en el Registre, podeu consultar directament a la Guia d’Entitats les dades de la inscripció, dels comptes presentats i de la composició de la junta de govern i del patronat.
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
A qualsevol persona física o jurídica.
- Es pot sol·licitar en qualsevol moment.
- El termini per presentar la documentació és de 10 dies hàbils a comptar des del dia en què es presenta la sol·licitud.
- Un cop generada la carta de pagament, s'ha de fer l'ingrés de la taxa en el termini de 10 dies hàbils. Si transcorregut aquest termini no s'ha abonat l'import corresponent, s'entendrà la petició com desestimada i es tancarà el procediment.
11 €
El pagament de la taxa es pot fer a qualsevol caixer automàtic de CaixaBank amb una targeta de crèdit o dèbit de qualsevol entitat o, si se'n disposa, amb una llibreta o un compte corrent de CaixaBank. El pagament també es pot fer per internet, mitjançant l'opció de pagaments en línia del web de CaixaBank.
Cal conservar el resguard justificatiu del pagament com a comprovant. La justificació del pagament de la taxa només s'exigeix en el moment d'iniciar la prestació del servei. Si es presenta documentació complementària relativa a un expedient en tràmit, no s'ha de tornar a pagar la taxa.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quina és la resposta de l'Administració?
Quina és la resposta de l'Administració?
Si es compleixen els requisits legals, la persona sol·licitant rep l'ofici de la tramesa del certificat i el certificat.
Si no es compleixen els requisits legals, la persona sol·licitant rep l'ofici de comunicació de la impossibilitat de lliurar el certificat per part de l’Administració.
Com es rep la resposta?
Rebreu un missatge per SMS o per correu electrònic que us avisarà que teniu una notificació electrònica. Podreu accedir al contingut de la notificació a través del servei l'e-NOTUM o entrant a la vostra Àrea privada. En ambdós casos caldrà que us identifiqueu amb l’idCAT Mòbil o un certificat digital.
Si sou persona física i heu escollit rebre les notificacions per correu postal, rebreu la notificació en paper al vostre domicili.