Què has de saber?
Cal comunicar la relació d'accidents de treball sense baixa mèdica, al Servei Territorial del Departament que correspongui a l'àmbit geogràfic on s'ubiqui el centre de treball del treballador/a accidenta/ada.
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
- A les empreses.
- A les mútues.
La comunicació s'ha de fer en els cinc primers dies hàbils del mes següent al qual es refereixen les dades. Només es pot realitzar una única comunicació al mes.
A efectes de còmput de terminis, la recepció de la comunicació en un dia inhàbil s'entén efectuada el primer dia hàbil següent.
No hi ha taxes associades per aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Comunicar
-
Segon pas
Rebre la resposta de l'Administració
Es considerarà presentada davant l’Administració quan s'enregistri al registre telemàtic de tramits.gencat.cat, de manera que en l'assentament d'entrada hi quedi constància de les dades següents: [...]
Es considerarà presentada davant l’Administració quan s'enregistri al registre telemàtic de tramits.gencat.cat, de manera que en l'assentament d'entrada hi quedi constància de les dades següents: número de registre d'entrada, data i hora de presentació, tipus de document i assumpte, identificació del remitent o del seu representant i identificació de l'òrgan al qual s'adreça la notificació.
Un cop presentada la declaració, l'interessat podrà consultar i fer el seguiment del seu expedient administratiu per qualsevol dels mitjans legalment establerts.