Què has de saber?
La relació d'altes o defuncions s'han d'emplenar relacionant aquells treballadors/ores per als quals s'hagin rebut els corresponents comunicats mèdics d'alta.
La comunicació d’accidents de treball s’ha de realitzar a través del portal de Comunicació i Notificació de Treballadors Accidentats (CoNTA) al que podeu accedir mitjançant aquest enllaç: CoNTA
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
A les mútues.
La comunicació s'ha de remetre en els deu primers dies hàbils del mes següent en què s'hagin rebut els comunicats mèdics de defunció o alta mèdica. La recepció pel portal en un dia inhàbil s'entén efectuada el primer dia hàbil següent.
No hi ha taxes associades per aquest tràmit
Passos a fer
-
Primer pas
Fer la comunicació
-
Segon pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quina resposta es rep?La comunicació a través d'Internet es considera presentada quan queda enregistrada en el registre telemàticLes dades de la resposta són: número de registre d'entrada, data i [...]
Quina resposta es rep?
La comunicació a través d'Internet es considera presentada quan queda enregistrada en el registre telemàtic
Les dades de la resposta són: número de registre d'entrada, data i hora de presentació, tipus de document i assumpte, identificació de la persona remitent o representant, i per últim, identificació de l'òrgan al qual s'adreça la notificació.
La persona interessada pot acreditar la presentació de la declaració d'altes o defuncions d'accidentats aportant la "confirmació de la recepció de la comunicació", que ha d'incorporar, en tots els casos, el número de registre d'entrada assignat i la data i hora de presentació des del portal.