Què has de saber?
Les empreses inscrites al RERA que hagin executat un pla de treball amb risc d’amiant aprovat per l’Autoritat Laboral, han de comunicar a l'autoritat laboral les dades de les avaluacions de l’exposició en els treballs amb amiant, de conformitat amb el que disposa l'annex IV del Reial decret 369/2006, de 31 de març.
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
A les empreses inscrites al RERA que hagin executat plans de treball.
La comunicació de les dades d‘avaluació de l'exposició en els treballs amb amiant, cal fer-la una vegada s'hagin executat els plans de treball, remetent les fitxes corresponents a l’autoritat laboral.
En el cas de plans de treball genèrics, aquestes fitxes s'han de remetre abans de finalitzar l'any natural.
- En cas que es comuniquin dades d’avaluació de plans específics i genèrics d’una única activació, o de vàries activacions i cadascuna amb la seva corresponent comunicació únicament cal emplenar el formulari de comunicació que trobareu al Pas1 'Comunicar'/Per internet i enviar-lo a tramitar sense adjuntar cap documentació més.
- En cas que es comuniquin dades d’avaluació de plans de treball genèrics que s’han activat més d’una vegada i es volen comunicar conjuntament, cal fer-ho mitjançant petició genèrica i cal adjuntar la fitxa següent per cadascuna de les actuacions. En cas que es comuniquin més de dues actuacions caldrà comprimir els arxius en un únic document ZIP o RAR:
Haver executat el pla de treball.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
L'empresa ha de conservar aquest document 40 anys i en el cas de tancament de l'empresa els ha de remetre a l'Autoritat Laboral.