Què has de saber?
L’Arxiu Central Administratiu ofereix la possibilitat de realitzar consultes de documentació a investigadors, estudiants i altres persones interessades, atesa la gran quantitat de documentació amb valor històric i testimonial que el Departament de Cultura ha anat acumulant amb els anys.
Organisme responsable
Investigadors i estudiants que necessitin consultar documentació de tipus històric amb finalitats de recerca.
No ni ha terminis determinats.
Compromisos de confidencialitat (2 tipus segons dades). A signar quan recullin la documentació segons quines siguin les dades contingudes.
No s’han de pagar taxes per a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Presentar la sol·licitud d’accés a la documentació
Un com presentada la sol·licitud, el personal de l’Arxiu Central Administratiu procedirà a la cerca de la documentació sol·licitada.
Un com presentada la sol·licitud, el personal de l’Arxiu Central Administratiu procedirà a la cerca de la documentació sol·licitada.
El termini de resposta serà de dos mesos com a màxim a comptar des de la recepció de la sol·licitud.
-
Segon pas
Rebre resposta de l’Administració
Un cop localitzada la documentació aquesta s’enviarà al sol·licitant per mitjans electrònics.
Un cop localitzada la documentació aquesta s’enviarà al sol·licitant per mitjans electrònics.
En cas de tipus de documents no susceptibles de ser digitalitzats, es citarà al sol·licitant per tal que pugui consultar la documentació presencialment.
Segons el tipus de documentació sol·licitada, s’hauran de signar els corresponents compromisos de confidencialitat:
- 514A-V01-24 Declaració de compromisos de confidencialitat
- 671A-V01-24 Declaració de compromís de confidencialitat d’accés a documentació que conté categories especials