Què has de saber?
El certificat és un document per mitjà del qual l'autoritat laboral corresponent dona fe o garanteix que una determinada empresa no ha estat sancionada per infracció de normes laborals o de prevenció de riscos, en un període determinat.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
A empresaris/àries.
El certificat es pot demanar en qualsevol moment.
La persona que demana el certificat ha de tenir els poders que l'acrediten. No caldrà que el sol·licitant aporti cap documentació, l'Administració farà la consulta al Registre Mercantil.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Demanar el certificat
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:- Persona física.
- Persona jurídica.
- Persona vinculada.
-
Segon pas
Consulta de l'estat del tràmit
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil o/i certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Resposta de l'Administració
Quan es rep la resposta? No hi ha un termini per certificar que una empresa no ha estat sancionada en l’ordre social per l’Administració, no obstant s’expedeix aquest certificat de forma immediata [...]
Quan es rep la resposta?
No hi ha un termini per certificar que una empresa no ha estat sancionada en l’ordre social per l’Administració, no obstant s’expedeix aquest certificat de forma immediata una vegada feta la comprovació en la base de dades.Quina resposta es rep?
L’Administració certificarà les dades que conté en el seu arxiu.Es pot presentar un recurs?
No es pot presentar cap recurs.