Què has de saber?
Programa d'ajuts inversions empresarials d'Alt Impacte.
Des de les 09:00 hores del dia 29 d’abril fins a les 14:00 hores del dia 22 de juliol de 2021.
De conformitat amb l'avís publicat a https://web.gencat.cat/ca/seu-electronica/sobre-la-seu/avisos-i-talls-de-servei/index.html?fitxer=a8ead1bf-54bf-11eb-8284-005056924a59 hi ha hagut una interrupció del servei i el termini de presentació de sol·licituds s'amplia en 12 hores, fins a les 2:00 h del 23 de juliol
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
Empreses amb establiment operatiu a Catalunya, tret de les empreses amb projectes de comerç al detall, del sector immobiliari i les empreses amb activitat inclosa dins de sacrifici de bestiar i conservació de carn, i elaboració de productes carnis, que recull la classificació catalana d'activitats econòmiques (CCAE) i les dedicades a la producció primària de productes agrícoles.
Als efectes d'aquesta convocatòria s'entén com a empresa tota entitat, qualsevol que sigui la seva forma jurídica, que estigui legalment constituïda en el moment de presentació de la sol·licitud i que exerceixi una activitat econòmica.
Des de les 00:00 hores de l’endemà de la publicació fins les 14:00 hores del dia 7 d’octubre de 2020
Documents
Projectes de creació de llocs de treball. Els projectes hauran de presentar, com a mínim:
- Centres de Serveis TIC: 25 nous llocs de treball
- Centres de Decisió Suprarregional: 15 nous llocs de treball
- Projectes Industrials: 15 nous llocs de treball
- Centres Logístics: 25 nous llocs de treball
- Centres d’R+D: 8 nous llocs de treball
Projectes d’inversió: els projecte hauran de presentar, com a mínim, una inversió de:
- Projectes d’inversió que impliquin noves activitats o l’ampliació de la capacitat productiva: 2.500.000€
- Projectes d’inversió vinculats a l’adquisició d’Unitats Productives d’empreses en concurs: 200.000€
- Projectes d’inversió en centres d’R+D: 500.000€
- Projectes estratègics: 5.000.000€ i la creació de 50 nous llocs de treball
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar
Terminis
Del 07/07/2020 al 07/10/2020En cas que no pugueu tramitar per una incidència en el sistema, torneu a provar-ho més tard.
Només en el cas que hi hagi una interrupció no planificada en el funcionament dels sistemes electrònics durant l'últim dia establert per a la realització del tràmit corresponent, aquest tràmit es podrà dur a terme durant els 3 dies hàbils consecutius següents.
Consulteu les condicions tècniques necessàries per a fer tràmits en línia a Tràmits gencat
-
Segon pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
En fer la sol·licitud, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?
A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital es pot consultar l'estat del vostre tràmit a través de l'Àrea Privada. Si no disposeu de certificat digital el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit. En el termini de deu dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació de la notificació al Tauler electrònic, l’entitat haurà de presentar tota la documentació que es requereix, si no ho fa, s’entendrà que desisteix la seva petició.
Quin és el termini per rebre la resolució d’atorgament?
El termini màxim per emetre la resolució i notificar-la serà de sis mesos a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En el cas que l’òrgan competent no dicti i notifiqui la resolució en el termini de sis mesos esmentat, s’entendrà que la sol·licitud s’ha desestimat d’acord amb l’article 54.2.e) de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
La resolució, amb indicació de la quantia de l'ajut atorgat es publicarà al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya sens perjudici que pugui utilitzar addicionalment altres mitjans electrònics. Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.
Contra la resolució de concessió o de denegació dels ajuts, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs potestatiu de reposició davant el/la conseller/a delegat/da d’ACCIÓ en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la seva notificació, d’acord amb el preveuen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; o directament recurs contenciós administratiu davant la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el termini de dos mesos, a comptar de l’endemà de la seva notificació, de conformitat amb l’article 46 i l’article 10 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
-
Tercer pas
Consulta d'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa(amb certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions(amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).