Què has de saber?
El certificat d'ajuts i subvencions és un document que acredita els ajuts i les subvencions atorgades per a un beneficiari en un exercici pressupostari determinat.uest document serveix per acreditar davant tercers, com ara hisenda, les subvencions rebudes pel Departament d'd'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.
Es pot sol·licitar en qualsevol moment.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
A les persones creditores de l'Administració de la Generalitat de Catalunya que hagin percebut un ajut o una subvenció.
Es pot presentar en qualsevol moment.
Documentació que cal adjuntar a la sol·licitud:
- En cas que no s’autorititzi la consulta per part del Departament, còpia del NIF de qui sol·licita, o documentació equivalent, i del representant, si escau.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que us identifiqueu quan envieu el formulari amb l’idCATMòbil o un certificat digital de persona jurídica, persona vinculada o persona física, sempre que s'autoritzi la representació per qualsevol mitjà admès en dret.
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil i/o certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com es rep la resposta?Rebreu una notificació electrònica. Podreu accedir al contingut a través del servei e-NOTUM.
Com es rep la resposta?
Rebreu una notificació electrònica. Podreu accedir al contingut a través del servei e-NOTUM.