Per sol·licitar l'acreditació cal que emplenis el Formulari de sol·licitud que trobaràs a l'apartat "Sol·licitud". Per tal de verificar el compliment dels requisits exigits s’haurà d’adjuntar al Formulari de sol·licitud d’acreditació la documentació detallada en format ZIP, així com una la documentació requerida sempre i quan no superi els 5 MB.
En el cas que la documentació superi els 5MB, tindràs 24 hores per adjuntar en una segona fase la resta de documentació necessària.
Documentació general
- Titulació universitària oficial espanyola o d’algun país membre de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), o homologada a Espanya en cas que sigui un país tercer.
- En cas de no tenir titulació universitària oficial, presentar la titulació de formació que superi 60 crèdits ECTS o equivalent.
- Aportar l’enllaç del perfil LinkedIn públic on consta la informació relativa a la formació, l'experiència i els serveis per als quals es posiciona com a persona experta. Aquest perfil ha d’estar actualitzat.
Documentació justificativa de l’experiència, projectes i altres requisits de les àrees sol·licitades
- Experiència: contrastable mitjançant el perfil de LinkedIn actualitzat aportat per la persona sol·licitant i la informació proveïda al formulari de sol·licitud.
- Projectes: justificar cada projecte en el cas de totes les àrees d'expertesa amb certificats emesos pels clients amb les quals s’ha realitzat cada projecte indicat al formulari de sol·licitud, o bé la factura corresponent al projecte entre persona sol·licitant i client on quedi reflectit que la persona sol·licitant ha desenvolupat el projecte. En cas de no poder facilitar la documentació requerida per motius de confidencialitat, cal presentar l'acord de confidencialitat signat amb l'empresa.
- Altres requisits específics de l’àrea de Registres de la propietat intel·lectual i industrial: presentar certificat de l’acreditació com Agent de Patents Espanyol o Europeu.
En el cas que algun dels documents sol·licitats ja hagi estat presentat en convocatòries anteriors d’ACCIÓ, no caldrà presentar-lo. Caldrà, però, presentar la Declaració Responsable d’ACCIÓ informant de quin document es tracta, en quina data es va lliurar a ACCIÓ i on hi consti si continua essent vigent.
Models d'exemple de documentació