Aquest és un dels 7 comitès público-privats que fan de tractors de l’estratègia industrial catalana, una aposta de la Generalitat per impulsar els principals sectors econòmics del país
El Comitè d’Impuls de les Indústries del Disseny, format per la Generalitat de Catalunya i 13 empreses i entitats del sector, s’ha reunit aquest dijous al Disseny Hub Barcelona per treballar en la posada en marxa de la xarxa BCN Style Network. Aquest és un dels 7 comitès público-privats que fan de tractors de l’estratègia industrial catalana, una aposta de la Generalitat per impulsar els principals sectors econòmics del país.
La xarxa BCN Style Network es concep com un espai de trobada entre les empreses de la moda i de l’hàbitat, que té com a objectiu treballar projectes en àmbits com la formació, difusió de les capacitats productives de la moda a Catalunya i la trobada d’espais comuns de visibilitat d’aquests sectors, entre d’altres activitats. A la reunió hi ha assistit el director general d’Indústria, Antoni Ma. Grau, així com agents sectorials com Texfor, el Clúster Hàbitat, el Clúster MODACC, FITEX, BCD, FAD, RED i CENFIM.
El Comitè d’Impuls de les Indústries del Disseny es tornarà a reunir la segona quinzena de setembre per tal d’acordar la priorització de l’impuls d’actuacions conjuntes.
Sobre ACCIÓ
ACCIÓ és l'agència pública del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya que facilita el creixement de les empreses catalanes mitjançant l'impuls a la innovació, l'expansió internacional i l’estratègia empresarial. Ofereix acompanyament per fer projectes d'R+D, de transformació verda i tecnològica i en els processos d’internacionalització i obertura de filials a l’estranger. Amb un equip de 500 professionals i 40 oficines arreu del món, també és responsable d’atraure inversió estrangera a Catalunya i contribuir que les empreses generin un impacte positiu en l’entorn.
El Comitè d’Impuls de les Indústries del Disseny debat la posada en marxa de la xarxa BCN Style Network