Aquest és un dels 7 comitès público-privats que fan de tractors de l’estratègia industrial catalana, una aposta de la Generalitat per impulsar els principals sectors econòmics del país
El Comitè d’Impuls de les Indústries del Disseny, format per la Generalitat de Catalunya i 13 empreses i entitats del sector, s’ha reunit aquest dijous al Disseny Hub Barcelona per treballar en la posada en marxa de la xarxa BCN Style Network. Aquest és un dels 7 comitès público-privats que fan de tractors de l’estratègia industrial catalana, una aposta de la Generalitat per impulsar els principals sectors econòmics del país.
La xarxa BCN Style Network es concep com un espai de trobada entre les empreses de la moda i de l’hàbitat, que té com a objectiu treballar projectes en àmbits com la formació, difusió de les capacitats productives de la moda a Catalunya i la trobada d’espais comuns de visibilitat d’aquests sectors, entre d’altres activitats. A la reunió hi ha assistit el director general d’Indústria, Antoni Ma. Grau, així com agents sectorials com Texfor, el Clúster Hàbitat, el Clúster MODACC, FITEX, BCD, FAD, RED i CENFIM.
El Comitè d’Impuls de les Indústries del Disseny es tornarà a reunir la segona quinzena de setembre per tal d’acordar la priorització de l’impuls d’actuacions conjuntes.
El Comitè d’Impuls de les Indústries del Disseny debat la posada en marxa de la xarxa BCN Style Network