L’entitat forma part del programa Catalunya Clústers d’ACCIÓ, una eina de millora competitiva de les empreses catalanes
- El clúster celebra la II Jornada d’Immersió Estratègica per identificar els projectes i les iniciatives d’interès i definir els reptes estratègics d’aquest any.
- El clúster Foodservice està compost per 42 socis.
- L’entitat forma part del programa Catalunya Clústers d’ACCIÓ, una eina de millora competitiva de les empreses catalanes.
El Clúster Foodservice ha definit els reptes estratègics del 2016 en la II Jornada d’Immersió Estratègica que s’ha celebrat a Sant Hilari. Es tracta d’un punt de trobada per tots els membres del clúster, on es desenvolupen diferents activitats per identificar els projectes i les iniciatives d’interès a desenvolupar durant el pròxim any.
El Clúster Foodservice està compost per 42 empreses i l’entitat forma part del programa Catalunya Clústers d’ACCIÓ, una eina de millora competitiva per a les empreses.
Intel·ligència de Mercat, Internacionalització, Màrqueting Digital, Economia Verda i Circular, Formació i Millora de les Operacions, són els 6 reptes que té el clúster de cara aquest 2016.
En aquesta jornada s’ha comptat amb la participació de representants de diferents empreses del sector com Carlos Àvila, Director d’Expansió de Catalunya i Supervisor d’Espanya de SUBWAY que ha explicat les claus d’èxit de la seva empresa; Luis Soler, de Odgers Berndtson que ha reflexionat al voltant de les 5 missions a afrontar en el període 2015-2020 i, per últim, l’empresa Milano Cucina ha presentat Seeds & Chips, un esdeveniment internacional en el que centenars de startups, empreses del sector, inversors i líders d’opinió es reuneixen per compartir continguts, visions i projectes amb la finalitat d’innovar en el sistema alimentari.
El Clúster Foodservice té com a objectiu principal promoure i reforçar la competitivitat del segment del foodservice i impulsar el desenvolupament de projectes transformadors, com ara projectes d’innovació, de formació, d’internacionalització, de desenvolupament de nous productes, entre d’altres.
ACCIÓ és l’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya. Impulsa la millora del teixit empresarial català a través del binomi internacionalització-innovació, posant a disposició de l’empresa 36 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions de Catalunya que donen cobertura a més de 90 mercats. A més, assessora les empreses catalanes perquè aconsegueixin finançament, les ajuda a créixer mitjançant programes de capacitació i les orienta en matèria de clústers. També és responsable, a través de l’àrea Catalonia Trade & Investment, d’atreure inversions estrangeres a Catalunya.
El Clúster Foodservice defineix els reptes estratègics del 2016 en la II Jornada d’Immersió Estratègica