La companyia, especialitzada en màrqueting digital i amb clients com Sony, LetsBonus, Euromaster, Goldcar, H10 Hotels, Mayoral o Rabat, va obrir les oficines a la capital catalana a finals del 2014 amb 24 treballadors i ara ja compta amb un equip de 250 persones
- La companyia, especialitzada en màrqueting digital i amb clients com Sony, LetsBonus, Euromaster, Goldcar, H10 Hotels, Mayoral o Rabat, va obrir les oficines a la capital catalana a finals del 2014 amb 24 treballadors i ara ja compta amb un equip de 250 persones.
- Durant la inauguració l’empresa ha anunciat que crearà 50 nous llocs de treball el primer trimestre d’enguany a les oficines de Barcelona, que donen servei al segment de clients d’empreses mitjanes d’Europa, Orient Mitjà i Àfrica.
- El projecte d’inversió de la companyia francesa a Catalunya ha comptat amb el suport de la Generalitat a través de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres d’ACCIÓ.
El conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, ha inaugurat aquest dilluns les oficines que l’empresa tecnològica francesa Criteo ha obert a Barcelona i que han suposat la creació de 250 llocs de treball. Es tracta del hub europeu més important de la companyia a Europa després de la seu central de París, que dóna servei al segment de clients d’empreses mitjanes de 14 països de la zona d’Europa, Orient Mitjà i Àfrica. Durant la inauguració, la multinacional ha anunciat que crearà 50 nous llocs de treball en aquestes oficines el primer trimestre d’enguany.
El projecte d’inversió de Criteo a Catalunya ha comptat amb el suport de la Generalitat a través de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres d’ACCIÓ. L’empresa va obrir les oficines a la capital catalana a finals de l’any 2014 amb un equip de 24 treballadors, i actualment ja compta amb 250 professionals de 22 nacionalitats de tot el món en un espai de 5.000 m2.
Durant la inauguració, el conseller Baiget ha subratllat que Criteo va néixer fa 10 anys i “avui és una de les empreses més importants del seu sector”, assegurant que “és important que empreses amb reconeixement global tinguin seu a Catalunya”. Baiget ha explicat que “estem aprofitant totes les oportunitats de negoci que tenim: bones comunicacions, bones infraestructures, bones universitats i centres tecnològics”, destacant que “estem generant un ecosistema d’startups i empreses tecnològiques que ha posicionat Barcelona al món”.
De la seva banda, el director de Criteo per Europa, Àfrica i Orient Mitjà, Thomas Jeanjean, ha explicat que “després d’explorar les oportunitats de negoci que presentaven les ciutats europees, vam escollir Barcelona pel nou hub europeu”. Ho ha justificat pel “dinamisme i l’atractiu de Barcelona, elements claus en la nostra estratègia per la selecció de centenars de nous talents de l’àmbit internacional”. “Catalunya i Barcelona estan perfectament posicionades a nivell europeu com a centres de creixement tecnològic: la indústria a Barcelona és un ecosistema dinàmic i estic orgullós que Criteo en formi part”, ha afegit.
Criteo, amb clients com Sony, LetsBonus, Euromaster, Goldcar, H10 Hotels, Mayoral o Rabat, és una empresa tecnològica especialitzada en campanyes de màrqueting digital, suggerint anuncis a l’usuari basats ens els seus interessos. Aquest any participarà per quart any consecutiu al Mobile World Congress (MWC) que se celebrarà a Barcelona del 27 de febrer al 2 de març. Fundada el 2005 per tres enginyers francesos, l’empresa compta a nivell internacional amb 2.500 treballadors, 30 oficines i presència a més de 90 mercats.
Baiget inaugura el hub europeu de l'empresa tecnològica francesa Criteo a Barcelona