Així s’ha donat a conèixer aquest divendres al matí durant una reunió de treball entre la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i directius de l’empresa de comercialització turística electrònica neerlandesa a les seves oficines de la capital catalana.
- Està previst que els nous treballadors se sumin en els propers tres mesos a l’equip de 600 persones que actualment treballen a les oficines de Barcelona, la primera ciutat on l’empresa va obrir una oficina fora dels Països Baixos.
- L’obertura de les instal·lacions de Booking.com va comptar amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa depenent del Departament d’Empresa i Coneixement.
L’empresa de comercialització turística electrònica Booking.com té previst crear 100 nous llocs de treball a Barcelona en els propers tres mesos. Es tracta de nous treballadors que se sumaran a la plantilla de 600 persones que actualment treballen a les oficines de l’empresa a la capital catalana.
Així s’ha donat a conèixer en el marc d’una reunió de treball entre la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, amb directius de la companyia a les seves instal·lacions de Barcelona. Per la consellera, “aquesta ampliació evidencia com Catalunya s’ha consolidat com un hub que conjuga l’activitat econòmica i la turística per crear més riquesa i llocs de treball”. “Amb aquest projecte veiem un cop més que el talent que genera Catalunya és un dels factors determinants que ens situen com una de les regions més dinàmiques d’Europa en termes de captació d’inversions estrangeres”, destaca. Durant la reunió de treball, la consellera ha volgut posar de manifest la importància del turisme per Catalunya, “que representa el 12% del PIB i dona feina al 13,6% de la població”.
De la seva banda, Mireia Prieto, Hotels Regional Manager de Booking.com, assegura que "Barcelona és una ciutat molt atractiva que ha estat durant molt temps una part important de la història de Booking.com i estem encantats de continuar creixent la nostra base de treballadors aquí". "Aquí hi ha un gran nínxol de talent que volem aprofitar, i l'expansió de les nostres operacions de servei al client garanteix que podrem continuar oferint nivells de servei cada vegada més eficients i personalitzats per als nostres clients i socis", subratlla.
Els nous treballadors de la companyia s’integraran a l’equip d’atenció al client de de Barcelona, la primera ciutat on l’empresa va obrir una oficina fora dels Països Baixos l’any 2004. Ubicada al districte 22@ de la capital catalana, l’equip de suport al client i al soci ja ofereix serveis en 32 idiomes, tant per a clients com per a socis. L’empresa incorporarà professionals en perfils com gestions d’operacions i en serveis d’atenció al client.
Fundada l’any 1996, Booking.com compta actualment amb més de 17.000 treballadors en gairebé 200 oficines ubicades en 70 països d’arreu del món.
L’obertura de la seu de Booking.com a Catalunya va comptar amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa depenent del Departament d’Empresa i Coneixement. En concret, l'empresa ha rebut l’assessorament de Catalonia Trade & Investment, l'àrea dedicada a l'atracció d'inversió estrangera d’ACCIÓ. Aquesta unitat treballa des de Barcelona i una xarxa de 40 Oficines Exteriors de Comerç i Inversions de Catalunya del món per atraure nous projectes d'inversió estrangera a Catalunya. Segons dades d’ACCIÓ, actualment hi ha hi ha 8.642 empreses estrangeres establertes a Catalunya, que provenen d’Alemanya (13%), França (12%), Estats Units (12%), Itàlia (9%), Països Baixos (8%) i Regne Unit (8%), principalment.
Barcelona és la primera ciutat on Booking va obrir una oficina fora dels Països Baixos l’any 2004