ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

WellWo s’expandeix a Mèxic amb més de 40.000 usuaris a la seva plataforma digital per fomentar hàbits saludables a l’empresa

WellWo s’expandeix a Mèxic amb més de 40.000 usuaris a la seva plataforma digital per fomentar hàbits saludables a l’empresa
  • Per aquest procés d’expansió internacional, WellWo ha comptat amb el suport d’ACCIÓ per mitjà de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Miami
  • Amb més de 100.000 usuaris a escala global, WellWo ja ha començat a treballar en altres mercats de l’Amèrica Llatina com el Panamà, Xile i Colòmbia, amb l’objectiu proper d’entrar als Estats Units

L’empresa catalana WellWo s’ha introduït al mercat mexicà, on més de 40.000 usuaris ja utilitzen la seva plataforma digital amb mòduls i continguts que fomenten els hàbits saludables dins de les empreses. Concretament, WellWo ha implantat la seva solució a algunes de les principals companyies mexicanes.

Per aquest projecte d’expansió internacional, WellWo ha comptat amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball, per mitjà de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Miami.

Amb més de 100.000 usuaris a escala global, WellWo ofereix a les empreses un espai digital que promou el benestar dels seus treballadors des de sis pilars principals relacionats amb la salut: física, nutricional, mediambiental, emocional, social i financera. La plataforma ofereix continguts com programes saludables, classes d’activitat física, notícies sobre wellbeing o píndoles de benestar i s’integra plenament en la imatge corporativa de l’empresa que la contracta, la qual també pot afegir o eliminar continguts en funció de les seves necessitats. A més, l’eina també incorpora components de gamificació, amb la possibilitat d’establir una classificació entre els treballadors en funció de la seva participació.

Segons el desenvolupador de negoci de WellWo, Miguel Vilalta, “la plataforma s’adapta al ‘look & feel’ de cada client de tal manera que millora l’’engagement’ i la seva imatge davant dels treballadors”. El responsable de l’empresa destaca “l’avantatge competitiu que representa aquest enfocament de benestar 360 graus, a diferència de molts competidors que se centren en algun àmbit específic”.

Sobre el ràpid creixement a Mèxic, Vilalta recorda que en aquell país “la normativa NOM-035 obliga totes les empreses a oferir serveis que millorin els elements psicosocials dels seus treballadors, atès que és el primer país del món en estrès laboral, segons l’Organització Mundial de la Salut (OMS)”.

Aquesta necessitat per contractar serveis com els que ofereix WellWo, combinada amb el fet de començar a treballar amb algunes de les empreses més grans del país “ens ha obert moltes portes i ens ha generat credibilitat per treballar amb moltes altres empreses de l’Amèrica Llatina, tant de Mèxic com del Panamà, Xile o Colòmbia”.

Per aquest procés d’expansió internacional a Mèxic, WellWo ha comptat amb el suport d’ACCIÓ per mitjà de l’Oficina Exterior a Miami. “La nostra idea inicial era entrar als Estats Units, però gràcies a l’estudi de mercat de l’oficina d’ACCIÓ a Miami ens van fer veure que seria més fàcil començar per Mèxic i, a més, ja ens van oferir els primers contactes”, valora Vilalta. Un cop consolidats a Mèxic, afegeix, “ens serà més fàcil fer el salt als Estats Units en un futur proper”.

WellWo, fundada el 2019 i ubicada al Centre Audiovisual de Roca Umbert de Granollers (Vallès Oriental), compta amb un equip de 15 persones. L’empresa també té presència internacional a Portugal, França i Itàlia; i la seva plataforma es troba disponible en sis idiomes: català, castellà, anglès, francès, italià i portuguès.

La plataforma digital de WellWo es troba disponible en sis idiomes: català, castellà, anglès, francès, italià i portuguès