La companyia, que es va establir a la capital catalana el 2018 i on ha creat fins ara 700 llocs de treball, consolida així la seu de Barcelona com la més important del grup i el seu principal hub estratègic a Europa
- La inversió de Papernest a Catalunya compta amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball.
- El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, i el CEO i cofundador de la companyia, Philippe de la Chevasnerie, han inaugurat les noves instal·lacions aquest dimecres.
L’empresa tecnològica francesa Papernest ha obert noves oficines a Barcelona i ha anunciat la creació d’entre 200 i 300 nous llocs de treball fins al 2023. La companyia, que ofereix als seus clients la possibilitat de centralitzar i simplificar la gestió de totes les seves subscripcions i contractes, assolirà així els 900 treballadors a la capital catalana, on s’hi va establir el 2018. De fet, Barcelona s’ha convertit en la seu més important de l’empresa, per davant de la de París i Reims, i opera com el seu principal hub estratègic al mercat europeu.
L’acte d’inauguració de les noves oficines de Papernest ha comptat amb la presència del conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, que ha estat acompanyat pel CEO i cofundador de l’empresa, Philippe de la Chevasnerie. La inversió de Papernest a Catalunya ha comptat amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball.
Pel conseller Torrent, el creixement de Papernest a Barcelona posa de manifest que “és una ciutat atractiva com a capital tecnològica i que genera l'entorn necessari perquè empreses com aquestes puguin créixer”. En aquest sentit, ha afegit, “és una gran notícia des d'un punt de vista quantitatiu, pel miler de llocs de treball; però també qualitatiu, perquè parlem de perfils tecnològics d’alta qualificació que contribueixen posicionar-nos com a hub d'atracció de talent internacional i a fer aflorar talent local”.
Papernest ofereix una plataforma centralitzada on els seus usuaris poden centralitzar i simplificar la gestió de subscripcions i contractes com els de l’electricitat, Internet, assegurances o telefonia mòbil. D’aquesta manera, en un sol espai la plataforma simplifica els processos de canvi de domicili, contractació o baixes.
Les noves oficines de Papernest a Barcelona, que compten amb 6.000 metres quadrats al districte del 22@, consoliden la seu catalana com la més important de la companyia. El seu CEO i cofundador, Philippe de la Chevasnerie, ha recordat que “ens vam establir l’any 2018 a Barcelona amb la idea d’entrar al mercat espanyol, però a dia d’avui ja dona servei a tots els mercats on operem”. De fet, segons el seu dirigent, “hem acabat escollint Barcelona com el nostre hub estratègic europeu per diverses raons: l’ecosistema tecnològic, la qualitat de vida, la capacitat d’atracció de talent i la seva dimensió internacional”.
En aquesta línia, Papernest no ha parat de créixer des del seu establiment a Barcelona l’any 2018, quan hi va obrir la seu amb 40 treballadors. Aquesta xifra s’ha elevat fins als 700, als quals s’hi sumaran 200 persones més amb l’entrada en funcionament de les noves oficines. Per de la Chevasnerie, “Barcelona és la millor opció per continuar desenvolupant el nostre negoci a Europa per la qualitat del seu ecosistema de startups i per l’entorn que ofereix a tots els nostres treballadors”.
Fundada a França l’any 2015, Papernest compta amb un global de 1.000 treballadors i 1,3 milions de clients, dels quals uns 180.000 al mercat espanyol. La companyia opera als mercats de França, Espanya, Itàlia, el Regne Unit i Alemanya.
Barcelona s’ha convertit en la seu més important de l’empresa, per davant de la de París i Reims