La companyia, especialitzada en serveis tecnològics per a agències de viatges, incrementarà a partir d’ara l’oferta que dirigeix al sector dels negocis, amb la compra d’un programari centrat específicament en aquest segment, format per clients de grans dimensions
- Per a aquest projecte, Beroni ha comptat amb el suport d’ACCIÓ (Departament d’Empresa i Treball), mitjançant el servei de creixement empresarial.
- Amb seu a Balaguer, l’empresa tecnològica compta amb una plantilla de 27 persones, que ha incrementat amb aquest procés d’adquisició, i se centra principalment en els mercats de Catalunya, les Balears i el nord d’Espanya.
L’empresa de Balaguer (La Noguera) Beroni, especialitzada en serveis tecnològics per a agències de viatges, ha adquirit la barcelonina Diurnus, una operació que preveu que li permeti augmentar un 40% la seva facturació. Amb aquest projecte, Beroni incrementarà la seva activitat dirigida al sector dels viatges de negoci, amb la compra d’un programari dissenyat per la companyia que acaba d’absorbir i que li permetrà adquirir clients de grans dimensions.
Per aquest projecte, Beroni ha comptat amb el suport d’ACCIÓ -l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball-, mitjançant el servei de creixement empresarial. Aquest programa ofereix acompanyament a les empreses en àmbits com la capacitació a directius, l’accés al finançament i el suport a l’elaboració de plans de creixement, entre d’altres.
Concretament, Beroni ha adquirit el 100% de l’empresa barcelonina Diurnus i ha assumit la seva plantilla, de manera que ha incrementat el seu propi equip fins a les 27 persones que té ubicades a Balaguer. També adquireixen així la propietat intel·lectual de Diurnus, que comptava amb una pròpia plataforma de sistemes de gestió de viatges corporatius. Segons la directora comercial i de màrqueting de Beroni, Íngrid Graells, l’empresa ja “tenia experiència en el segment dels viatges de negocis, però el programari es dirigia a agències petites”, mentre que amb aquesta operació ara s’obren a “clients molt més grans, de fins a 150 treballadors i amb presència a tot el mercat català i espanyol”.
Així, el programari que ofereix a partir d’ara Beroni a les agències de viatges permet personalitzar els serveis que els ofereixen i dissenyar serveis tecnològics a mida de les necessitats de cadascú, en lloc d’oferir-los un producte estàndard com acostumaven a fer fins al moment. Així, entre la seva oferta destaca el disseny de software per a la facturació, la gestió de proveïdors, eines de reserves o d’extracció i anàlisi de dades per al control del negoci tant intern com dels clients, totes elles eines que s’integren als sistemes de què ja disposa cada agència.
Per Graells, “amb el servei de creixement empresarial hem consolidat una visió estratègica més clara, innovadora i adaptada a les necessitats del sector”. “Hem potenciat les nostres habilitats directives i hem après a gestionar amb més eficàcia els reptes empresarials”, destaca la directiva.
Beroni es va constituir l’any 1987 de la mà de tres socis que sumaven experiències tant en l’àmbit de la programació com de les agències de viatges. El gruix de la seva facturació se centra a Catalunya i dirigeixen els seus productes a agències que operen al territori i també arreu d’Espanya, especialment a les Balears i al Nord. També tenen presència internacional amb clients específics a Portugal, Suïssa i Xile. Al seu catàleg compten amb més de 70 productes tecnològics per al sector del turisme i els viatges. Van tancar l’any 2024 amb una facturació d’un milió d’euros.
Al seu catàleg, Beroni té més de 70 productes tecnològics per al sector del turisme i els viatges.