ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'Índia, mercat de genèrics i contract manufacturing

Oportunitats de negoci internacionals

El sector farmacèutic indi, valorat en 100.000 milions de USD, ha evidenciat creixements molt importants en els darrers anys i se situa entre els principals mercats farmacèutics del món.

El cost de producció de l'Índia és menor que el dels Estats Units i gairebé la meitat d'Europa. Tot això obre una gran oportunitat per a totes les empreses amb estratègies d'in-licensing i contract manufacturing a l'Índia per a mercats asiàtics i de països MENA. L'augment del nombre de laboratoris aprovats per l’FDA i l'OMS ha suposat un gran impuls, cosa que fa que moltes empreses europees triïn laboratoris indis per produir genèrics. L'exportació de productes farmacèutics inclou medicaments a granel, productes intermedis, formulacions de medicaments, productes biològics, productes vegetals i productes quirúrgics. L'escenari posterior a la COVID-19 està promovent àmbits com el de la telemedicina, entre d'altres oportunitats.

Pàgines relacionades