ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Ara la comunicació empresarial és social

Idees d'experts   Patricia Fernández Carrelo

En un món cada cop més interconnectat, les xarxes socials s'han convertit en un element quasi inalienable de les nostres vides. Patricia Fernández Carrelo, directora de màrqueting de Zyncro, parla de com integrar les xarxes socials a la vida de l'empresa, creant-ne una de corporativa que permeti fomentar la cultura d'empresa, cohesionar i motivar els treballadors.

Idees Força

Les xarxes socials formen part de la nostra vida personal i també es poden aprofitar per integrar-les a la vida professional.

Espanya és el segon país del món en penetración d’smartphones. Així, doncs, el potencial de les xarxes socials és enorme.

La xarxa social corporativa pot ser un impuls a la cultura d’empresa i permetre l’aportació de coneixement de cada treballador.

El primer que cal definir són els objectius de comunicación, la gestió de processos i documental, així com els recursos humans.

Perfil digital

Pàgines relacionades