ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Braibook, digitalitzar la lectura per a persones cegues

Casos d'empresa   Eric Sicart, desenvolupador de negoci de Braibook

Eric Sicart, desenvolupador de negoci de Braibook, explica el projecte guanyador del Fòrum d’Inversió 2018: d’on sorgeix la idea, la seva evolució i les perspectives de futur per convertir-se en una eina global que millori la qualitat de vida de milions de persones.

Braibook ha estat el projecte guanyador del Fòrum d’Inversió d’ACCIÓ 2018. Just després de recollir el premi, el seu desenvolupador de negoci, Eric Sicart, repassa els orígens d’una idea que ha anat transformant-se des d’un projecte de venda d’un dispositiu, fins a combinar també les possibilitats d’explotar el mercat del software per a continguts en braille.

La capacitat de convertir de forma senzilla i automàtica documents digitals en braille ha impulsat Braibook a convertir-se en el projecte guanyador dels 21 finalistes del Fòrum d’Inversió 2018.

Serveis relacionats

ACCIÓ Startup Forum

El punt de trobada anual per als millors projectes emprenedors

Barcelona & Catalonia Startup Hub

El portal de les startups més disruptives. Busques innovació? Vols formar-ne part? Descobreix-lo!

Pàgines relacionades