Casos d'empresa Urbiotica
Antoni Brey, CEO d'Urbiotica, ens explica, en aquest nou Esmorzar d'Innovació, els eixos en què es basa la gestió d'una empresa que tot just comença a deixar enrere l'etapa de start-up per continuar innovant i mantenint el seu lideratge internacional.
Idees Força
- Vivim en un món globalitzat, i això té implicacions per a tots nosaltres: d'una banda, la competència és de qualsevol lloc del món i, de l'altra, tot el món també és el nostre mercat
- S'ha de tenir el millor producte, o poder competir amb els que tenen el millor producte: en el cas d'Urbiotica, disposar de la millor tecnologia
- La companyia ha de tenir també certa dimensió: si el mercat és el món, per abastir-lo no podem ser gaire petits
- Urbiotica aprofita la plena revolució tecnològica que vivim, explicada a través de l'evolució i sofisticació de l'electrònica, les comunicacions i els processaments de dades
- El finançament sempre anirà sincronitzat amb el producte i el mercat: si has d'arribar a bon port, cal un bon vaixell i una bona direcció
- Per minimitzar riscos i eixamplar el potencial de negoci, resulta imprescindible disposar d'un ampli ventall de col·laboradors i d'inversors, i d'una òptima gestió del talent
- No hi ha més futur que el de seguir creixent