ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

"Empresa nova, producte nou, mercat nou"

Casos d'empresa   Urbiotica

Antoni Brey, CEO d'Urbiotica, ens explica, en aquest nou Esmorzar d'Innovació, els eixos en què es basa la gestió d'una empresa que tot just comença a deixar enrere l'etapa de start-up per continuar innovant i mantenint el seu lideratge internacional.

01/10/2015

Idees Força

  • Vivim en un món globalitzat, i això té implicacions per a tots nosaltres: d'una banda, la competència és de qualsevol lloc del món i, de l'altra, tot el món també és el nostre mercat
  • S'ha de tenir el millor producte, o poder competir amb els que tenen el millor producte: en el cas d'Urbiotica, disposar de la millor tecnologia
  • La companyia ha de tenir també certa dimensió: si el mercat és el món, per abastir-lo no podem ser gaire petits
  • Urbiotica aprofita la plena revolució tecnològica que vivim, explicada a través de l'evolució i sofisticació de l'electrònica, les comunicacions i els processaments de dades
  • El finançament sempre anirà sincronitzat amb el producte i el mercat: si has d'arribar a bon port, cal un bon vaixell i una bona direcció
  • Per minimitzar riscos i eixamplar el potencial de negoci, resulta imprescindible disposar d'un ampli ventall de col·laboradors i d'inversors, i d'una òptima gestió del talent
  • No hi ha més futur que el de seguir creixent

Perfil digital