ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Hilaturas Arnau, digitalitzar-se per seguir viu al mercat de la moda

Casos d'empresa   Joan Santamaria, gerent Hilaturas Arnau i Josep Maria Felguera, CEO Schumpit i assessor acreditat d'ACCIÓ

Hilaturas Arnau ha fet un pas endavant cap a la digitalització amb l'objectiu de seguir viu al mercat de la moda i arribar al client final. L’empresa ha comptat amb el suport dels Cupons a la indústria 4.0 d’ACCIÓ.

L’empresa tèxtil Hilaturas Arnau ha afrontat recentment un procés de digitalització amb l’objectiu de seguir viu al mercat de la moda i transformar el seu model de negoci. L’empresa de Sabadell ha creat una marca nova BRE BCN per arribar directament al consumidor final a través del nous productes tèxtils.

Per fer-ho possible, Hilaturas Arnau ha estat beneficiària dels Cupons a la indústria 4.0 que li han permès crear una plataforma digital per digitalitzar tots els processos de la seva cadena de valor: des de la relació amb els proveïdors fins al client.

A través dels Cupons, l’empresa ha comptat amb l’assessorament de Josep Maria Feleguera, assessor acreditat per ACCIÓ, qui els ha acompanyat en aquest procés. Els Cupons a la indústria 4.0 permeten a les empreses la contractació de serveis d’innovació i la implementació de tecnologies de la indústria 4.0. Encara no els coneixes? Descobreix-los!