Casos d'empresa Albiral Display Solutions
Les necessitats del mercat van portar Albiral a crear el 2004 la marca Arthur Holm per cobrir un nínxol de mercat: pantalles i equipament de noves tecnologies per a sales de conferències i de reunions d'alt nivell de tot el món.
Arthur Holm s'ha posicionat com una marca de luxe lligada al disseny i la innovació tecnològica. L'empresa va doblar la facturació el 2010 i actualment exporta el 60% de la producció, que són petites sèries personalitzades.
Idees Força
Quan es detecta un nínxol de mercat es pot innovar i investigar per crear els productes que donin resposta a les necessitats.
Una marca nova permet posicionar el producte d'una empresa en relació amb el disseny i amb valors diferents dels habituals de l'empresa.
La personalització del producte es pot dissenyar a l'empresa, i externalitzar la producció dels complements a empreses properes.
Una empresa petita pot ser competitiva en un nínxol de mercat que requereixi productes de sèries curtes i personalitzades.
El disseny i el valor afegit de la flexibilitat diferencien una empresa dels competidors.
La inclusió del disseny a les TIC és imprescindible. La innovació també es troba en el disseny i en la inclusió de nous materials.